פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא פתר את הבעיה< נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
המכונת כביסה , התוף "נפל" על משאבת מים ושבר אותה. וגן היה קצר. הוא ישר ציין שהוא מכיר את ה"סיפור". שצריך להחליף משאבת מים ולהרים את התוף, יעלה לנו 1450 ש.ח. אמרנו שזה הרבה, כבר עדיף מכונה חדש, אך הוא שיכנע שהמכונה טובה, והוא יסדר, ואז יעבוד כמו חדש. הסכמנו, תיקן, לא ראינו על משאבת מים, החליף או לא. הפעיל את המכונה, אך לא עבדה. התברר שהקצר "דפק" את הכרטיס חכם, אמרנו, שלא נוסיף עוד סכום נוסף. שלח לשיפוץ לת"א. וחזר לאחר החלפת כרטיס אחר. בינתיים עובד בסדר. אך עושה"שחיקות". קראנו לו שוב, כציין שאם יש בעיה, להתקשר אליו. ומאז לא רואים אותו, הבטיח עשרות פעמים עם סיפורים שונים, ועד עכשו לא בא, ולתקן את הבעיה.
עלי לציין שאנו לא שומעים, בעלי חרש, וזה קשה. ממש ניצול.
כספי, ו סוג הנזק :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה