פרטי התלונה

תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר בצורה לא איכותית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תחנה מרכזית אשדוד, מנחם בגין כתובת:
תחנה מרכזית אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-11.8.2013 רכשתי מדפסת משולבת מבית HP לצורך שימוש ביתי, בחנות טקשופס בע"מ אשדוד, הממוקמת בתחנה המרכזית באשדוד בכתובת מנחם בגין, בעת התעניינותי בחנות ניגש אליי נציג בשם לאוניד, הסברתי לו כי אני צריך את המדפסת לשימוש ביתי למחשב האישי, ואף ציינתי בפניו כי אני לא צריך פקס ועל כן ברור שהשימוש יהיה במחשב. כשהגעתי הביתה התחלתי לחבר את המדפסת למחשב, התקנתי את התוכנה של המדפסת על גביי המחשב ולפתע שמתי לב כי אין בחבילה כבל DATA אשר אמור לחבר בין המחשב למדפסת, התקשרתי מיד לחנות וענה לי אותו לאוניד, שאמר "אופס, שכחתי להגיד לך שאין שם כבל, אבל אתה מוזמן לבוא ולרכוש אותו" כשאמרתי לו שזה לא מקובל עליי כי הוא ידע בפירוש מה הצורך שלי, הוא שאלה אותי: "מה אתה רוצה שאני אעשה? אתה רוצה תבוא ותקנה" הוא לא טרח לציין בפניי בעת הרכישה שהכבל ייעלה לי סכום כסף נוסף בעת רכישת המדפסת, והצורה שבה הוא ענה לי מביישת אותו כאיש מכירות ואתכם כרשת הנותנת שירות ללקוחות, אבקש כי הנושא ייבדק במלוא חומרת הדין, כי זה פשוט ביזיון לנסות ולגנוב ככה כסף מלקוחות תמימים, מיותר לציין כי הזמן שבוזבז על המקרה לא יוחזר אך לפחות תתנו ללקוח לצאת בהרגשה נעימה שעשיתם בשבילו מאמץ.
כספי סוג הנזק :
קבלת הכבל המתאם כפי שהוא היה צריך להיות שם מלכתחילה פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה