פרטי התלונה

תלונות קולנוע לב

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קולנוע לבשעות פתיחה קולנוע לב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגינות נושא התלונה:
שגב שי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משרדי בתי קולנוע לב: ת.ד. 23521 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
היני מנוי בקלונוע לב מזה כשנתיים וחצי. אני ואשתי בעלי 2 כרטיסי מנוי. כל פעם שהסתיים חידשנו את המנוי ל 10 הצגות. תוקף המנוי הינו לשנה. השנה נולדה לנו בת ולא יצא לנו לבקר הרבה בקולנוע. ניצלנו רק כרטיס 1 ובכרטיס השני נותרו לנו 6 הצגות. תוקף המנוי עמד לפוג לכן יצרתי קשר עם השירות הטלפוני 1800 וביקשתי, לנוכח הנסיבות להאריך את תוקף המנוי. בשירות הטלפוני לא התייחסו בצורה ראויה ואמרו שזה המדיניות. פניתי למנהלת שירות המנויים (שירה צור) וסיפרתי לה את הסיפור. גם היא העדיפה להתעלם מהנסיבות ולומר לי שזו המדיניות של החברה על אף:
א- שילמתי את כספי מראש לשנה בלי שהשתמשתי או גרמתי לפחת במוצר.להיפך החברה קיבלה מימון לפעילות שלה ממני.
ב- לקוח של החברה כבר שנתיים וחצי
ג- מחירי המנוי לא השתנו כך שלא נגרם לחברה הפסד
ד- שיקול דעת רציונאלי לנוכח הנסיבות היה מביא לפתרון שונה ושומר עלי כלקוח.
אני לא מפרט את ההתייחסות המזלזלת של שירה כמנהלת שירות מנויים האמורה לשמר את הלקוחות ולא להיפך, שהשתמשה בכל מיני משפטים שהיו מביישים את המעסיקים שלה. אך הדבר היחיד שאני מבקש הוא טיפה הגינות והוגנות. ולא כך היה במקרה הנ"ל. נכון שעל גבי הכרטיס רשום שתוקף המנוי הינו לשנה (או לשנה וחודש) אך הנסיבות הביאו לכך שלא יכולנו להשתמש הרבה במנוי עקב לידת הבת. אין ספק שמבמקרה רגיל - זו היתה בעיה שלי אך לאור הנסיבות איני רואה סיבה שלא להפעיל שיקול דעת אחר. על כן חש אני פגוע שחברה שאני נמנה על קהל לקוחותיה מזה מס' שנים העדיפה למכור אותי בשביל "נזיד עדשים".
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש את ההתנצלות של החברה על חוסר ההוגנות וכמובן ש פתרון נדרש :

קולנוע לב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה