פרטי התלונה

תלונות קולנוע לב

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קולנוע לבשעות פתיחה קולנוע לב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחייה בשעת התחלת הסרט ובמקביל אי שמירה על המקומות שאליהם נקנו הכרטיסיםde נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
משרדי בתי קולנוע לב: ת.ד. 23521 תל אביב כתובת:
דיזינגוף סנטר תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על חוויה מאד לא נעימה שעברנו ביום שבת, 17.07.10 : בתור לקוח ותיק של בית הקולנוע בדיזינגוף סנטר , גם הפעם הגעתי לקנות זוג כרטיסים לסרט "אגורא" בשעב 16:00 - הגעתי ב15:50 ע"מ לקנות כרטיסים ונאמר לי שנותרו רק כרטיסים אחרונים בשורות ראשונה ושנייה- מובן מאליו ביקשתי את הכרטיסים בשורה שנייה, המוכר היה נחמד והבטיח שלמרות שמדובר בשורה ראשונה זהו אולם קטן וניתן לראות את המסך היטב. לאולם עצמו נכנסנו בשעה 16:04 מכיוון שהתעכבנו מעט לקנות פופקורן ושתייה כהרגלנו. אולם- כאן חיכתה לנו הפתעה- במקומות שקניתי רק 15 דקות קודם לכן התיישבה בחורה צעירה עם אביה. בשום אופן היא לא הסכימה לקום מהכיסא בטענה שאיחרנו. פניתי לסדרן אולם הוא טען שאכן איחרנו ואין יותר מה לעשות אלא לשבת בשורה הראשונה. תוך כדי כך, הסרט בכלל הופסק מכיוון שהוא התחיל לרוץ ללא כתוביות. מכאן היו כ3 דקות בו האור דלק שוב באולם וחיכו שהסרט יוקרן מההתחלה עם כתוביות. פניתי שוב לסדרנים על מנת שכעת . בלא להפריע לאף אחד הם יכולים לבקש מהגברת הצעירה והחצופה מאד לשבת במקום שקנתה ולתת לנו לשבת במקום שקנינו. הסדרן בתשובה טען שאין מה לעשות ואפילו לא ניסה לדבר איתה!! בינתיים הסרט שוב החל- מהמקום בשורה הראשונה בצד לא יכלותי לראות כמו שצריך- ממש מרגיז!! יצאתי החוצה על מנת לבקש עזרה ממנהלת המשמרת- אפרת עדן שגם היא טענה בתוקף שאין מה לעשות- אם אתם רוצים תכנסו לסרט אחר או תקבלו החזר כספי. בקיצור- אין עם מי לדבר, הבחורה שישבה במקום שלנו, שנכנסה לאולם רק דקה אחת לפניי ישבה בניחותא ואילו אנחנו היינו עצבניים , לא מרוכזים וגם במקומות מאד לא נוחים!! אם לא היה לוקח לי חצי שעה להגיע לקולנוע ולתכנן את כל היום בהתאם, לא הייתי נשאר לראות... בכל מקרה בתור לקוח קבוע ( רק השבוע ראיתי עוד סרט באותו קולנוע ממש) אני רוצה להתלונן על אזלת היד של סדרני המקום שאפילו לא ניסו לעזור ןרק טענו שאין מה לעשות. בטוחני שאם היו ילדים מתיישבים במקום שלנו הסדרן לא היה מהסס לפנות אליהם לחזור למקום שאליו נקנו כרטיסיהם!
כעת אני מבקש התייחסות רצינית ופיצוי הולם על חוויה מאד לא נעימה שעליה שילמתי את מיטב כספי. איזו סיבה יש לכם להשאיר לקוחות קבועים שלכם עם טעם כ"כ רע בפה ? בשביל מה בכלל אתם מעסיקים סדרנים? ברור לי שמי שמאחר לא ישמר לו המקום אולם קניתי את הכרטיס לפני הבחורה ש"גנבה "לנו את המקום ורק בשל עיכוב לקניית פופקורן נכנסנו ב2 דקות אחריה. שוב- אני לא מתכוון לרדת מהעניין עד שאקבל התייחסות הולמת. תודה רבה, 0544696132‬

קולנוע לב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה