פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת YES נמנעת לשלוח תשובות בכתב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2005 עברתי לדירה החדשה, כלקוחה ותיקה של חברת YES בחרתי להמשיך את ההתקשרות שלי עם החברה. ביקשנו מועד הבית בבניין החדש לאשר בכתב לYES על כך שאין התנגדות לחיבור החברה - דבר שנעשה.
לצורך החיבור שלי לאינטרנט של YES הייתי צריכה להתחבר לבזק (רעיון שלא אהבתי - אך מחוסר ברירה הזמנתי את הקו).
נקבע יום החיבור של האינטרנט והלויין - הטכנאי הגיע ואמר שלא ניתן לשים את הצלחת - כי יש איזשהיא בעיה עם השכן ועזב.
טלפונים איסופיים לשירות הלקוחות של החברה - נשארו ללא מענה. כל מה שרציתי לדעת - כיצד ייתכן שהחברה נוטשת את לקוחותיה ללא הסבר הגיוני.
לאחר תלונות רבות ופניה באתר החברה לתלונות - נאמר לי טלפונית שיש בעיה טכנית, ביקשתי לקבל הסבר בכתב - מה הבעיה בדיוק, הצעתי להתקין את האנטנה אצלי על המרפסת - עד היום - לא קיבלתי הסבר הוגן - איזה צעדים החברה נקטה כדי להשאיר אותי בחוג לקוחותיה - ההרגשה שלא רצו להתעסק איתי יותר מדי, להשקיע - פשוט יותר - לוותר.
חיכיתי להתחברות לחברת כבלים 21 יום - עד שבני המשפחה שלי כבר התחילו להתלונן על העקשנות שלי, מחוסר ברירה - ואין בישראל הרבה חברות - כך שהמבחר מצומם בלשון המעטה - התחברתי ל-HOT.
מי יפצה אותי על 21 יום ללא ארוץ הילדים? ללא ארוץ ספורט? ללא ארוץ סרטים?
מי יפצה על סופי שבוע גשומים - ללא טלויזיה? על הטלפונים והבקשות והצעקות ?
עלבון סוג הנזק :
אני מבקשת - בכתב - הסבר הגיוני - מה הבעיה בבניין א פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברת yes. תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. לכן, קבלו התנצלותי, על אופן הטיפול בבקשתכם לחיבור לחברתנו. ברצוני להודות לך על שהקדשת מזמנך להעלות על הכתב את טענותייך , אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותך.



חשוב לי ליידע אותך כי חברתנו עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצונם של כלל לקוחותיה, ופנייתך זו נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה וטופלה על ידי מיטב אנשינו.



אציין תחילה כי חברת yes פועלת ע"פ חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982, ובכפוף לתנאי הרישיון. על כן, התקנות ציוד הקליטה של חברתנו מבוצעות על ידי מתקינים מוסמכים, בהתאם למפרט טכני מאושר, ובאישור בעל הנכס בו מבוצעת ההתקנה.



מנתוני פרטי הכתובת אשר נמסרו על ידך בבקשת ההתחברות, רחוב שמורק 16 דירה 8 חולון, עולה כי מדובר בגג פרטי, אשר שם אין אישור התקנה, ואילו בחלקה הגג הציבורי לא ניתן להתקין את הצלחת מטעמים טכנים, ומפרט שאינו תקין.



מבדיקה ברשומות מערכת החברה עולה כי מספר צוותי התקנה ביקרו בביתה של הגב' וילנסקי על מנת לבדוק אפשרות לחיבורכם לחברת yes , לצערינו, כל הפתרונות אשר ניסנו לא צלחו, כך שלא בוצע חיבורך לחברתנו.



עוד אבקש לציין כי מבדיקת רשומות המערכת כי פרטים אלה נמסרו לגב' ולינסקי מספר פעמים, על ידי נציגים מטעמנו, אשר עמדו איתה בקשר לאורך כל התקופה,כך שלווינו את כל התהליך.



אנו מצרים על אי חיבורה של הגב וילנסקי לחברתנו, ומקווים כי בעתיד ניתן יהיה לבצע את החיבור האמור לחברתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה