פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום גבוה ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים התחברנו ל-YES לאחר שכנועים רבים של סוכן המכירות (קיבלנו הצעה טובה יותר מהחברה המתחרה), בסופו של דבר סוכם כי נשלם סך של 199 ש"ח לחודש עבור החבילה שבחרנו, התשלום כולל חיבור+ 3 ממירים.
התשלום מבוצע באמצעות כרטיס אשראי. למרבה הפלא בחודש הראשון לאחר החיבור חוייבנו בסך של 279 ש"ח ובחודשים הבאים חוייבנו בסך של 213-214ש"ח.
יותר משבוע אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת YES אך לא ניתן ליצור קשר כי החברה מטפלת כרגע רק בפניות בנושאי הזמנת שירותי המונדיאל. היום לאחר כשבוע ימים ענתה לי עובדת בשירות הלקוחות שניסתה לעזור ומסרה שהחיוב בחודש הראשון הוא עבור התקנה של ממיר נוסף, הסברתי לה שזה לא נכון כי בעסקת החבילה סוכם שנקבל 3 ממירים כולל התקנה. העובדת מסרה שאין באפשרותה לעזור ואף דיברה בזלזול ומסרה שהיא לא חייבת לעזור לי כי כרגע היא מטפלת רק בפניות בנושא שידורי המונדיאל. כאשר אמרתי לה שאני מבקשת להתנתק היא מסרה שהיא תדאג שמח' הניתוקים ייצרו איתי קשר. ביקשתי ממנה להעביר אותי לעובד אחר אשר מוסמך לטפל בנושא החיובים היא סירבה להעביר אותי ומסרה שיחזרו אלי. כל זה מחזק את התחושה שלי שאני צריכה להתנתק. וחבל שחברה גדולה כמו YES נוהגת כך בלקוחותיה. אני רוצה לציין שאני מאוד מאוכזבת מהשירות ובמיוחד מכך שנתתי אמון בחברה ומסרתי את פרטי האישיים ואת מספר כרטיס האשראי והאמון הזה הופר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר לי את ההפרשים ובאופן כללי לדעתי החברה צריכה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 12.6.06, בהמשך לפנייתה של הגב' לימור חודדה בנושא חיוב גבוה מן המוסכם בגין מנוי בחברתנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפנייתה. תגובה:
ראשית ברצוני להודות לגב' חודדה על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את טענותיה אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה לגב' חודדהעקב המקרה הנדון ועקב מהלך שיחותיה עם נציגינו.



עם קבלת פנייתה נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי, למול נציג המכירות של חברתנו ומנהלו הישיר ומול כל הגורמים הרלוונטים .



נציגנו מר מאור זינו הינו נציג וותיק בחברת yes , מיומן מנוסה ואמין. עם קבלת הפנייה נערך עימו בירור מקיף אודות הטענות המועלות בה, בכל מקרה כל הפרטים הועברו לידי מנהלו הישיר.



במהלך תהליך המכירה הוצע לגב' חודדה או למי מטעמה ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנוי לחברת yes במסגרת מבצע הכרות.



בהתאם למידע שבידי חוברה הגב' חודדה לשירותינו ביום 27.2.06 במסגרת מסלול במבצע הכרות- JCB, להלן שירותי צפייה בחברת yes הכוללים את חבילת הבסיס + אחד ממסלולי CHOICE (בחירתם מסלול sport chouce הכולל חבילת סרטים חבילת ספורט וחבילת הבידור)+ שתי חבילות שפות זרות במחיר חודשי בסך 189 ש"ח לחודש *.



מסלול זה כולל עד 2 ממירים במחיר שלעיל, עבור הממיר השלישי שברשות הגב' חודישה עליה לשלם 15 ש"ח שכירות חודשית המקנה לה הטבה נוספת של צפייה בתוכן נוסף בעלות של עד 15 ש"ח ללא תשלום ובקיזוז. במנוי עודכן לבקשתה תוכן נוסף לצפייה: חבילת מדע וטבע בעלות של 15 ש"ח לחודש כאשר חיוב שכירות הממיר השלישי מתקזז באופן מלא מול התוכן הנדון .



בנוסף עודכן במנוי תוכן נוסף אשר אינו כלול במחיר המבצע וזאת לבקשת הלקוחות: חבילת המשחקים שלאחר חודש שונתה לחבילת המיוזיק סלקט בעלות חודשית של 10 ש"ח לחודש.



ס"ה המחיר שסוכם נכון למועד הנדון הנו 214 ₪ לחודש.



המבצע הנ"ל הוא מאד מוזל וכולל הטבות לא מעטות לרבות התקנת שני שקעים במעמד התקנה ראשוני ללא תשלום.



בנוסף העניק נציגנו הטבות הכוללות צפייה בערוץ בייבי ללא תשלום לתקופה בת 3 חודשים וצפייה בחבילת המוסיקה ללא תשלום לתקופה בת חודשיים.



נספח המסלול מאושר וחתום על ידי בעל המנוי מר פנחס וייסגן נמצא ברשותנו וכולל את כל התנאים שהוזכרו לעיל.



ברצוני לציין שבברור למול נציגתנו עולה כי המידע שניתן כלל את כל הפרטים כפי שמופיעים בתנאי נספח המבצע, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע אנו מעבירים את התנצלותינו הכנה.



באשר לחיובים המנוי הנדון, להלן פירוט חיובים חשבונית חודש מרץ 2006 :

חיוב יחסי בגין שירותי הצפייה לימים 27.2.06 עד 28.2.06 = 17.42 ש"ח.

חיוב בגין התקנת שקע שלישי (לא כלול בהטבות המבצע) = 48.79 ש"ח.

חיוב בגין שירותי הצפייה לחודש מרץ 03 = 212.83 ש"ח

סך הכל = 279.04 ש"ח.



עם פנייתה של הגב' חודדה לשרות הלקוחות שלנו ומתוך רצון להיטיב עמה ניתן זיכוי כמחוה שירותית בגין חיוב התקנת השקע בסך 48.79 ש"ח, זיכוי שיופיע בחשבונית חודש יוני 2006.



בנוסף בוצעו שינויים בחבילות הצפייה והתוכן במנוי ונכון למועד מכתבי זה המחיר החודשי הוא 204 ש"ח וכולל את חבילת הבסיס, חב' הסרטים, חבילת הספורט, חב' המיוזיק סלקט, חב' המדע וטבע (שמתקזזת צול שכירות נממיר השלישי), חב' הבידור בהטבה ללא תשלום לחצי שנה וערוץ בייבי עדיין בהטבה ל 3 חודשים ללא תשלום.



באשר לפניית הגב' חודדה בנושא זמן ההמתנה בשרות הלקוחות הטלפוני ואי מתן שרות במוקד קשרי הלקוחות של חברת yes בנושא ניתוק, חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן ונציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה בכל נושא. ישנם זמנים בהם העומס רב ואכן לא ניתן מענה מיידי, ועל כך איתה הסליחה.



אנו עומדים לשירות לקוחותינו כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי - בימים האחרונים נוצר מצב בו ההתרחשות סביב אירועי המונדיאל, אירוע נקודתי שאיננו מן השגרה ומתרחש אחת ל4 שנים, הביאה לגלי פניות בהם התמקדנו כדי להעניק ללקוחותינו את חווית הצפייה הטובה ביותר של שידורים אלה.



עקב עומס במענה שרות החברה נערכה הערכות מיוחדת וכל מוקדי שרות הלקוחות שלנו עבדו במתכונת שרות שבת וקיבלו פניות רק בנושא הזמנת משחקי המונדיאל ותקלות צפייה.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה