|
|
|
|
|
|
הבטחה שלא קויימה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התחברתי ליס. במעמד ההתחברות הבטיח לי נציג המכירה של יס שכעבור 3 חודשים אמשיך לקבל את ערוץ יס בייבי ללא תוספת. לאחר 3 חודשים ניתקו לי את הערוץ המבוקש ובמשך השבועיים האחרונים אני במו"מ עם אותו נציג של יס. הוא מבטיח לי שיותר לא ינת קו לי את הערוץ וכעבור שעה עד שעתיים הם מנתקים אותו שוב וחוזר חלילה. מה עלי לעשות בכדי לקבל את מה שהובטח לי??
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
אני מודה לך העברת פנייתה של מר ירון לחברת yes מיום 13.6.2006
פנייתו של הגב' ירון יודפת טופלה למולה באופן אישי ולשביעות רצונה.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|