פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחה שלא קויימה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי ליס. במעמד ההתחברות הבטיח לי נציג המכירה של יס שכעבור 3 חודשים אמשיך לקבל את ערוץ יס בייבי ללא תוספת. לאחר 3 חודשים ניתקו לי את הערוץ המבוקש ובמשך השבועיים האחרונים אני במו"מ עם אותו נציג של יס. הוא מבטיח לי שיותר לא ינת קו לי את הערוץ וכעבור שעה עד שעתיים הם מנתקים אותו שוב וחוזר חלילה. מה עלי לעשות בכדי לקבל את מה שהובטח לי??
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך העברת פנייתה של מר ירון לחברת yes מיום 13.6.2006

פנייתו של הגב' ירון יודפת טופלה למולה באופן אישי ולשביעות רצונה.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה