פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי ללא אישור הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות סכסוך משפחתי אבא שלי ואשתו רכשו חבילת מונדיאל מחברת "ייס" בסכום של 309 ש"ח בכרטיס האשראי שלי מבלי לבקש את הסכמתי קודם לכן. אני משלמת את החשבון החודשי באופן קבוע מכרטיס האשראי שלי, ואת חבילת המונדיאל הם רכשו במענה טלפוני אוטמטי, שדרש את מספר תעודת הזהות שלי (לכל אב יש את מספרי תעודת הזהות של ילדיו, כמובן) ואת מספר הטלפון בביתנו בלבד, ולא נדרשו פרטים נוספים , כמו למשל 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי כפי שנהוג בדרך כלל לשם אבטחה. הדבר אירע ביום שבת.
ניסיתי באותו יום להשיג את שירות הלקוחות מספר פעמים ולא הצלחתי. ניסיתי גם ליצור קשר עם החברה ע"י שליחת תלונה באתר "ייס". ביום ראשון בבוקר השגתי נציג של החברה, שהסביר לי שהוא מבין את המצב , ומבין היטב שאני לא מסכימה לעסקה והיא בעצם סוג של עבירה פלילית, אבל "ייס" לא תבטל את המנוי.
כך יוצא שאני משלמת בעל כורחי 309 ש"ח !!
נזק כספי, בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את העסקה ולזכות אותי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 13.6.06, בהמשך לפנייתה של הגב' מעיין ברדה בנושא רכישת משחקי המונדיאל אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתה. תגובה:
כפי שבודאי ידוע לך, חברת צ'רלטון בע"מ ("צ'רלטון") מחזיקה, באופן בלעדי, בזכויות השידור בארץ של משחקי המונדיאל. על פי הוראות הדין.

ההחלטה לגביית תשלום בגין שידורי משחקי המונדיאל נמצאת בידי חברת "צ'רלטון" וחברת yes היא המקשרת בינה לבין הלקוחות המנויים על שירותינו.



כאשר לקוח רוכש דרכנו את משחקי המונדיאל אנו מעבירים את התשלום באופן מיידי ולמפרע לחברת "צ'רלטון".



כידוע לך, yes שמה לה למטרה להיות פורצת הדרך והמובילה בעיצוב חווית הבידור והפנאי בתחום התקשורת בישראל, ומשכך אנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות ממגוון השירותים המתקדמים שאנו מציעים, ובין היתר גם האפשרות להזמנת סרטים, ערוצים,ומנויים לכדורגל או לסרטים באמצעות המענה הקולי שלנו, או לחלופין באמצעות השלט בבית דרך הממיר.

ראוי להבהיר, כי החברה מפיצה ללקוחותיה הוראות מפורטות בכתב ובמדריך השידורים והשירותים האלקטרוני בדבר הדרך בה ניתן לצפות בשידור, לבצע הזמנות או לבטל את ההזמנה. כמובן שאנו מאפשרים ללקוחותינו לחסום את האפשרות להזמנת סרטים, ערוצים או מנויים באמצעות המענה הקולי ובאמצעות השלט, וזאת על ידי הודעתם למוקד שירות הלקוחות של החברה, מראש, בדבר רצונם שלא לקבל שירות זה.



ע"פ המתועד ברשומות החברה, בתאריך 10.6.06 בוצעה הזמנה לרכישת משחקי המונדיאל בהתקשרות ישירה דרך המענה הקולי האוטומטי שלנו (בו ניתן לרכוש ערוצים לצפייה או מנויים לסרטים ולכדורגל וזאת ע"י הקלדת תעודת הזיהוי של בעל המנוי לצורכי זיהוי).



ויודגש, אחריות הלקוח חלה לגבי כל הזמנת שירות מהחברה באמצעות המענה הקולי או השלט בביתו, כפי שצויין בסעיף 9.ט להסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה:



"... עליך לדעת כי כל עוד לא תוכיח לנו אחרת אנו נאלץ להתייחס לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלך או ממספר הטלפון שלך (לאחר זיהוי המתקשר על פי נוהלי החברה שיובאו לידיעת הלקוח בכתב ומראש) כשירות שהוזמן מטעמך".



מיד עם קבלת פנייתך הטלפונית בנושא נבדק הנושא במערכות החברה. מן הממצאים עולה, כי אין כל מחלוקת עובדתית באשר להזמנת המשחקים, כאשר הפונה דרך המענה האוטומטי אישר את הבקשה, כפי שמעודכן ברשומותינו, והזדהה באמצעות מס' ת. הזהות של הגב' ברדה.

ל

לאור האמור לעיל, לצערי לא נוכל לבטל את הרכישה ולבצע זיכוי בגינה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה