פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום שלא בצדק נושא התלונה:
שבת עדנה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏27 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מלון בל רחוב תרשיש אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2005 ביקש בני תומר שבת להתנתק מחברת יס ולהעביר בעלות לדייר אחר במלון. ב30-12-05 הגיע טכנאי וניתק את הכבלים ואסף את הציוד. בני והדייר החדש חתמו על טופס העברת בעלות באותו מעמד.
בני עזב את אילת ב1-1-06.
ב27-1-06 חויב חשבונו ב-216.14 שח. פניתי ליס בטלפונים רבים המתנתי כחצי שעה כל פעם למענה. הבטיחו לטפל ולחזור אלי(פקידה בשם שירלי, שמאד ניסתה לעזור). שלחתי את המסמכים המעידים על כך שעזב את המלון.
ניסיתי ליצור קשר עם מנהל שירות לקוחות( משום מה השיחה לא עברה אליו ושוב המתנתי שעות( כנראה בתקווה שאתייאש)
עדיין לא קיבלתי מענה ולבני לא הוחזר הכסף.
יש בכך משום גזילה שלא בצדק, בזבוז זמן וכסף על הטלפונים ובעיקר זלזול בלקוח( כי ממילא עזב).
ממתינה להחזר.
עדנה
בזבוז זמן וזלזול בלקוח סוג הנזק :
החזר הכסף ופיצוי על הזמן והזלזול. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתה של הגב' עדנה תגובה:
פנייתה של הגב' שבת בעניין המנוי של מר תומר שבת טופלה למולה באופן אישית.

אני מעבירה את התנצלותנו על עיכוב הטיפול שחל במנוי.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה