פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי ללא אישור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2004-2005 חויבתי ע"י yes חיוב אחד ויחיד עבור שרותי כבלים ואינטרנט .
לקראת סיום המנוי ,יצרתי קשר עם yes ע"מ להוזיל את העלויות ,לאחר דין ודברים הוחלט כי אמשיך לקבל מהם את אותו השרות במחיר של 230 ש"ח (אציןן כי הבהרתי, בניסוח פשוט ,כי אני ממשיכה לקבל מהם את שרותי האינטרנט והצפיה בכבלים ויש לי חיוב אחד כמו בשנה שעברה! ואני מכירה רק אותם!).
חודש לאחר חידוש המנוי (ז"א בתשלום השני) חויבתי ע"י חב' בזקבנלאומי עבור שרותי אינטרנט .בפועל יוצא כי yes גובים ממני בערך 20 ש"ח+30 ש"ח לחברה הנ"ל כשההסכם הוא 19 ש"ח עבור אינטרנט שישולם ל-yes, בתוך העסקה ולא בנוסף.
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את ההפרשים או להוכיח אחרת . כמו כן כל עס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר, בהתאם לפנייתה של הגב' הברמן נערכה בדיקה מול רשומות המערכת וכל הגורמים הרלוונטיים, ברשותך אשיב לפנייתה. תגובה:
חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים למסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאים אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת.

בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה ביום ה- 31.7.05 בין נציג מטעם yes , לבין הלקוחה, אישרה את הסבת המנוי לתנאי המבצע, להלן מבצע SK2, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה שבחרה הכולל תשתית גלישה ללא הספק במהירות עד 750k, וזאת כנגד התחייבותה המפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת. כמו כן במעמד המכירה הטלפונית לאור בקשתה הוסבר לה ע"י נציגנו כי תשלם בנוסף 31 ש"ח לספק הגלישה "בזק בין לאומי" ולא לחברתנו, שכן המבצע האמור אינו כולל ספק גלישה.



כאמור לעיל, בוצעה הסבת המנוי לתנאי המבצע הנ"ל בתאריך 2.8.05, לאחר קבלת הסכמתה בסיום אותה שיחה למול נציגנו, יתרה מזו הדגישה הלה בפנייך את תנאי המבצע במלואם כולל ההתחייבותיה והתשלום לספק הגלישה.



נשלח נספח הכולל את תנאי המבצע במלואם לביתה באמצעות הדואר, וכן אישורה לתנאי המבצע מתועדים ברשומות המערכת .



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.



על פי נוהלי חברת yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה ללא צורך בחתימה ושליחתו בחזרה.



חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.



אי לכך, אין כל מחויבות מצד הלקוחה לחתימה על נספח תנאי המבצע שלעיל ועובדה זו אינה גורעת מהתחייבותה לתנאיו, כפי שסוכם עימה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה