פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לאינטרנט בעסקה של יס ובזק
במשך השנה עברתי מבית שכור לבית שלי שבניתי
בתווך בין המעברים, בזק לא יכלה לספק לי קו טלפון עקב בעיות תשתית בשכונה בה אני גר (גנבו להם את הכבלים).
בבית שבו גרתי הייתי מחוברלאינטרנט על הקו טלפון של בעל הדירה היות והמעבר מטלפון לטלפון לא היה מיידי ובעל הדירה ביקש לנתק את קו הטלפון ביטלו לי את העיסקה של האינטרנט תוך הכרה שאין צורך לשלם קנס יציאה
לאחר שלושה שבועות התחברתי לקו טלפון וביקשתי לחזור להיות מחובר לאינטרנט.הם עשו זאת בשמחה .
לא ידעתי שהעיסקה היא חדשה .וכובלת לשנה מלאה ולא המשך מעסקה קודמת
אפרופו ההסכם שלי הוא עם יס עד ספטמבר ,ויילדי מצפים בקוצר רוח לעבור להוט
ל-VOD .
כעת התברר לי שאני כבול לשנה נוספת ביס,והאבסרוד שקנס היציאה הוא 399 שח .
האם מותר להם לעשוק אותי כך ?
האם לא מותר לי להתחרט על העיסקה לאחר שבועיים?
אני לא חתום בשום מקום על כלום ,האם אני באמת כבול ?
בכל מקרה אין אני מתכוון להאריך את ההסכם עימם -רק שתדעו הכח בידיהם ,שימו לב
האם מישהו יודע על תקדים משפטי בעניין דומה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 18.6.06 , בהמשך לפנייתו של מר נתן בנושא הצטרפות למבצע עבור שירותי תשתית האינטרנט, אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים המועלים בפנייתו זו. תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר קריאף על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה.



עם קבלת פנייתו נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ומול כל הגורמים הרלוונטים .



מבדיקה ברשומות, במועד מעבר הדירה של מר קריאף ביום ה 27.4.06 לא ניתן היה להעתיק את קו הטלפון של בזק לכתובת החדשה ולהתחבר שם לשירותי תשתית האינטרנט של חברת בזק לאור העובדה כי לא הייתה קיימת עדיין תשתית מתאימה באזור.



ביום ה 15.5.06 לאחר מספר שיחות מול נציגינו הוחלט כי מר קריאף יסיים התקשרותו במבצע עבור שירותי תשתית האינטרנט וחברת yes לא תחייב את מינויו בהחזר עלות הטבת המבצע כמתבקש על פי תנאי המבצע.



במועד זה בשיחה מול נציגנו הובא לידיעתו כי ברגע שיהיה לו קו טלפון חדש בדירתו החדשה ותשתית תומכת יוכל להתחבר דרכנו למבצע עבור התשתית של בזק במחיר מוזל יותר הניתן ללקוחות חדשים בטכנולוגיית ה ADSL.



ביום ה -29.5.06 התקבלה פניתו של מר קריאף בחברתנו ובקשתו להתחבר למבצע חדש דרכנו לשירותי תשתית האינטרנט של חברת בזק. בשיחה מול נציגתנו הגב' רוית ברכה הוסברו למר קריאף תנאי המבצע לרבות מחירו המוזל ( מחיר חודשי בסך 25.90 ש"ח לעומת המחיר במבצע הקודם בסך 39.90 ש"ח לחודש) והתחייבותו להישאר מנוי על שירותינו לתקופה בת 12 חודשים.



כאמור לעיל, מר קריאף הצטרף למבצע הנדון, לאחר קבלת הסכמתו לתנאיו בסיום אותה שיחה למול נציגתנו.



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת,לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.



בתאריך 31.5.06 נשלח נספח הכולל את תנאי המבצע לביתו באמצעות הדואר.



באשר לאפשרות החוקית לביטול ההצטרפות ללא כל התחייבות, סוגייה אשר נסמכת על הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981: ברצוני להסביר, כי הכלל המעוגן בחוק הנ"ל בדבר זכות הצרכן להתחרט בתוך 14 יום, מיום שרכש את המוצר, אינו חל במקרה זה מאחר שעסקינן בעסקה המוגדרת כמתן שרות, אשר מרגע שהוחל בנתינתו הלקוח "מאבד את זכות החרטה", כאמור בסעיף 14.ג (ג)(2) המובא כלשונו:

"בשירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן".



בנושא חתימה על הסכם או נספח למבצע זה, על פי נוהלי חברת yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה ללא צורך בחתימה ושליחתו בחזרה.



חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.



אי לכך, אין כל מחויבות מצד הלקוח לחתימה על נספח תנאי המבצע שלעיל ועובדה זו אינה גורעת מהתחייבותו לתנאיו.



אני בטוחה כי מר קריאף יהנה בעתיד משרות ללא דופי בחברתנו ומקוה כי יחליט להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה