פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה משרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אפרים 4, נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
רבותיי,
פניתי לYES בנושא כספי - פתאום קיבלתי חשבון מנופח וביקשתי הסברים - דרך דואר אלקטרוני קיבלתי תשובהבסגנון כזה:
כרגע אנחנו עסוקים בחיבור לקוחות רבים לשידורי גביע העולם בכדורגל לכן תפנה פעם נוספת בשבוע הבא.
פשוט ביזיון
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר סוסנובסקי עקב המקרה הנדון. תגובה:
בנושא זמן ההמתנה במוקד שרות הלקוחות של חברת yes , חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן ונציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה בכל נושא. ישנם זמנים בהם העומס רב ואכן לא ניתן מענה מיידי, ועל כך עימו הסליחה.



אנו עומדים לשירות לקוחותינו כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי - בימים האחרונים נוצר מצב בו ההתרחשות סביב אירועי המונדיאל, אירוע נקודתי שאיננו מן השגרה ומתרחש אחת ל4 שנים, הביאה לגלי פניות בהם אנו התמקדה חברתנו כדי להעניק ללקוחותינו את חווית הצפייה הטובה ביותר גם של שידורים אלה.



בהמשך לאמור לעיל אנו מר סוסנובסקי מוזמן לפנות בכל עת למוקד שרות הלקוחות בטלפון 1-800-20-8000, נציגנו ישמחו להעניק לו את כל המידע הדרוש בנושא חיוב חשבון מנויו.



אנו מתנצלים בפני הלקוח בשנית על המקרה ומקווים כי יזכה בעתיד לשרות ללא דופי.

yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה