פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק מנוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בחברת YES בערך כ-6 שנים, והיינו החלטתי להתנתק מכיוון שקיבלתי הצעה זולה יותר מHOT על יותר חבילות.
התקשרתי לYES וביקשתי לבדוק מה המבצעים שלהם וקיבלתי מבצע של פחות חבילות בהפרש של 30 ש"ח.
הבחור הנחמד (חשוב לציין) ששוחח עימי ניסה לפתות אותי להישאר בטוענה שנכון שהמחירים של YES יקרים יותר אבל התוכן בYES הוא טוב יותר.
בפועל הוא נתן לי מבצע יקר יותר.
אחרי שיחה של 30 דקות, הוא אמר לי שהוא הולך לברר אם הוא יכול לתת לי מבצע טוב יותר.
הוא חזר אלי כעבור 5 דקות ואמר שמכיוון שיש לי אינטרנט הם קונסים אותי על ניתוק בסך של -.399 ש"ח או שאני אשאר עד סוף ינואר מחובר לחברה.
עוד לא נתקלתי בחברה שמחזיקה בכח ובבריונות את הלקוחות ומאיימת עליהם.
אין לי בעיה להישאר מחובר לאינטרנט אבל את חברת הכבלים אני מעוניין להחליף וכנראה שאין לי אפשרות.
הדבר היחידי שמתבקש הוא לחכות עד ינואר ואז להתנתק גם מהאינטרנט וגם מהכבלים למרות שהיינו די מרוצים.

שרעבי אבינועם
כספי סוג הנזק :
ניתוק מחברת הכבלים או הצעת מבצע אטרקטיבי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 25.6.06, בהמשך לפנייתו של מר שרעבי בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע אינטרנט במקרה של סיום התקשרותו מול חברתנו אבקש להשיב בנושא. תגובה:
ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתו של מר שרעבי להפסיק התקשרותו עם חברתנו.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלה מר שרעבי למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע לשירותי האינטרנט אליו הצטרף מר שרעבי ביום ה- 15.1.06, מתחייב הלקוח להשארותו כלקוח נאמן של חברתנו למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה" .



נושא ההתחייבות הובא לידיעתו של מר שרעבי בשיחתו הטלפונית מול נציגתנו ביום ה 15.1.06 עם בקשת ההצטרפות למבצע זה.



בתאריך זה, בשיחה זו התקבלה הסכמתו של מר שרעבי לתנאי המבצע, הובא לידיעתו טלפונית כאמור באשר לתקופת ההתחייבות ונפתחה הזמנה עבורו בחברת "בזק" .



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הצטרפות לתכנית כזו או אחרת,לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.



המבצע עבור שירותי האינטרנט ניתן במחיר מוזל ואטרקטיבי מתוקף היותו של מר שרעבי מנוי של חברת yes וזו הסיבה שבסיום ההתקשרות עם חברתנו לפני תום מבצע זה יחויב המנוי בהחזר עלות ההטבה.



המבצע במחירו המוזל מוענק רק ללקוח קיים של חברת yes.



ההטבה שניתנת היא במחיר עבור שירותי האינטרנט ולא במחיר עבור שירותי התוכן, ללקוח קיים של חברת yes מכאן ברור שכאשר המנוי אינו לקוח שלנו אין הוא זכאי למבצע והוא מופסק וזאת ללא קשר לעובדה שהלקוח נשאר מנוי על שירותי האינטרנט אצל ספקית תשתית האינטרנט.



נשמח אם מר שרעבי יחליט להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו .





בברכה חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה