פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ע"י סוכן מכירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' היוזמה 6 אזור התעשייה כפר-סבא 44425 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד ‏20/06/2006
עבור הנהלת שרות הלקוחות-חברת יס





בתאריך 14 למרץ 2006 יצרה עימי קשר סוכנת מכירות מטעם חברתכם , בשם אלינור ,
מספר הטלפון שלה הוא 04-6410010 . אלינור שכנעה אותי ע"י רצף שיחות טלפון אינטנסיביות להתחבר כמנוי בחברתכם לאחר שלפי מידע הנמצא ברשותה עומד להסתיים המנוי שלי בחברת הכבלים .
במהלך שיחות חוזרות ונשנות של שכנוע מצידה , נאותי להצטרף כמנוי בחברתכם.
יש לציין כי הבטחותיה המפורשות היו למנוי במחיר 199 ₪ בחודש למחזיק כרטיס
ישראכרט ותו לא.

לדאבוני, הבטחותיה של אלינור לוו ברצף הבטחות שווא , חצאי אמיתות והסתרת
מידע חיוני ממני, שכן אילו הייתי יודע זאת לא הייתי מצטרף כמנוי, פשוטו כמשמעו.

בתאריך 15 ליוני 2006 חויבתי בשני סכומים 196 ₪ ו- 199 ₪.
בברור עם מוקד השרות נאמר לי שהחיוב ע"ס 196 ₪ הוא עבור "מבצע נקודות תמורת כוכבים" בשיתוף חברת האשראי. נדהמתי לגלות שהמבצע אליו התחברתי דורש 390 נקודות של חברת ישראכרט.
היות ואין ברשותי מספיק נקודות חויבתי ב- 196 ₪ מלבד דמי המנוי החודשיים.
אלינור מעולם לא הזכירה את העובדה שעלי להתחבר תמורת נקודות.
אילו היתה מיידעת אותי לא הייתי מצטרף כמנוי לחברתכם .
לאחר ברור עם אחראית משמרת במוקד שרות הלקוחות בשם אוולינה, טענה האחרונה,
כי אין לה שום פתרון עבורי, ו- "זה מה יש" כדבריה.
בדיעבד אני מתחרט על הצטרפותי כמנוי בחברתכם. סוכנת המכירות לא אמינה, והסתירה ממני כלקוח מידע חיוני בעת העסקה הטלפונית.

הנכם מתבקשים לזכותי באופן מלא על עסקת הנקודות בגינה חויב חשבוני-196 ₪ או לחילופין ניתוקי המיידי כמנוי בחברתכם ללא דמי ביטול.
דברים נוספים שהסוכנת אלינור לא יידעה אותי עליהם הם:
שקע נוסף בעלות של 48 ₪, וטענה שכל ערוצי הילדים יהיו כלולים, מה שהתברר כהטעיה,
שכן הם לא כלולים.
יש לציין שהעסקה היא עסקה טלפונית, וביכולתי לבטלה בכל עת, מה גם שהוסתר ממני, כלקוח
מידע חיוני, שהיה גורם לי לשקול את דרכי.

בכבוד רב, ובציפייה לטיפולכם המהיר

כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי\ניתוק מהשרות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב ,
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר אמויאל.
תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. לכן, פנייתו של מר אמויאל נבדקה מול הגורמים הרלוונטים בחברתנו.תוכן פנייתו, הועבר לידיעת המנהלים הרלוונטיים במערך המכירות.



באשר לנושא פנייתו, בהתאם למעודכן במנוייו הצטרף מר אמויאל לחברתנו ביום ה- 29.3.06 והוענק לו מבצע הכרות ללקוחות חדשים, להלן מבצע "כוכבים ישראכרט" *JPS. במסגרת המבצע כאמור, הנו זכאי למסלול צפייה מוזל במחיר של 199 ש"ח לחודש* הכולל עד 2ממירים ללא תשלום לתקופת המבצע, להלן 12 חודשים*.כמו כן במסגרת תנאי המבצע ההטבה מוענקת ללקוחות "ישרכרט" שלזכותם עומדת יתרת זכות של לפחות 390 כוכבים ב"תשלובת ישראכרט" בכפוף לנספח המבצע עליו חתום מר אמויאל*



אבקש להבהיר, ואין לי כל ספק שלא היתה בכוונת הנציגה להטעות את מר אמויאל, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע אנו מתנצלים בפניו.

יובהר, חברת yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי המבצע ו/או בהסכם ההתקשרות, וכל הבטחה או שינוי אשר ניתנה בכתב יד או בעל פה ואינה מופיעה בתנאי התכנית ו/או ההסכם אין בה כדי לחייב את החברה.



בהמשך לאמור לעיל פעלה החברה בהתאם לתנאי נספח המבצע בחיוב האמור, למרות האמור לעיל הוחלט ע"י חברתנו באופן חריג ולפנים משורת הדין ועל מנת להטיב עם הלקוח יזוכה חשבון מנויו על סך 196 ש"ח, בגין חיוב חברת "ישראכרט".



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה