פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר - שירות לקוי וגרוע!! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
השירות בחברת יס הינו גרוע ביותר
1. בחודש נובמבר ביקשתי הקפאה של המנוי לשלושה חודשים לא בוצע.
2. התקשרתי לברר מדוע חוייבתי על העלות בזמן הקפאה נאמר לי שבכלל הטפסים לא הגיעו למרות שאני ביררתי שלושה שבועות קודם ונאמר שהגיעו וההקפאה בוצעה.
3. במהלך ההקפאה חוייבתי על מחיר של עוד ממיר.
4 לאחר חזרת המנוי מהקפאה חוייבתי באופן שגוי על עלות ממיר, עלות עינית, ועלות התקנה
5. לאחר ביצוע הזיכוי נשלח החשבון לכתובת הקודמת שלי מלפני (5 חודשים) מעניין למה??
6. בחשבונית חודש פברואר חוייבתי על שלושה ימים שבפועל עדיין ההיתי בהקפאה
7. אחראי משמרת הבטיח לחזור אלי לאחר ביצוע הזיכויים ולאחר מועד סגירת החשבונית ב 10.06 אך בפועל חזר אלי רק לאחר פניה שלי ב 21.06 .
כספי סוג הנזק :
בדיקה חוזרת של החשבוניות וכל חיובי היתר. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברת yes. תגובה:
ראשית ברצוני להודות לגב' נגר על שהקדיש מזמנה להעלות על הכתב את השתלשלות האירועים כפי שעולה מפנייתה. חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן אבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמה לגב' נגר.

מבדיקה מקיפה שנערכה מול רשומות המערכת עולה כי הגב' מורן נגר שוחחה עם מי מטעמנו , וניתן לה הסבר מפורט לגביי הזיכוים שקיבלה בעבור דמי ההתקנה, שכירות הממיר הרביעי, הטי.וי לינק ובגין ההקפאה בחודש פברואר2006.

ברצוני להדגיש כי חשובות בעינינו פניות כמו זו שהועברה אלינו וזאת על מנת שנוכל להוסיף ולהשתפר.לאור האמור במכתבה של הגב' נגר , אנו מתנצלים בשנית על שיצרנו אצלה את הרושם לפיו חברתנו נהגה שלא כפי המצופה, ומבטיחים שנעשה כל שנוכל על מנת להעניק לך שירות איכותי יותר בעתיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה