פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על ממיר שנאסף ממני נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוגוסט פניתי לחברת "יס" בבקשה לאסוף מביתי ממיר yes max total שאין לו בו שימוש, ושחברת "יס" גובה עבורו לא פחות מ-40 ₪ בחודש. נאמר לי שרק בסוף החודש יוכלו לבוא לאסוף אותו ממני ועד אז עליי לשלם עליו כמובן. לא היה לי כוח לויכוחים, אז הסכמתי. הממיר נאסף ב-29/08 מביתי וקיבלתי על כך אישור. למרות זאת, החיוב בגין הממיר לא בוטל, וזה למרות שלאחר איסוף הממיר וידאתי שהחיוב לא יופיע יותר. בקיצור, ממליץ לכולם לבדוק את החשבונית שלהם ב"יס" מדי חודש. זו לא הפעם הראשונה שאני מגלה חיובים לא תקינים וכנראה שגם לא האחרונה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר ערן חסון.

בהמשך לפנייתו של מר חסון, ביום 20.11.2013 בוצע זיכוי בביטול עסקה על סך של 101.41 ₪ לאמצעי התשלום המעודכן במנוי על שמו של מר חסון, להלן כרטיס אשראי מסוג ויזה כא"ל המסתיים בספרות 1019.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה