פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, חוסר טיפול בבעיות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פנינו ליס לטיפול בתקלה בהקלטת VOD. נשלחו אלינו טכנאי שלא תיקן את הבעיה ואף קלקל את התפקוד של השלט. לאחר שהתלוננו שוב, ובמקביל בקשנו לשדרג את אחד הממירים הישנים בבית לממיר HD ובעל יכולת VOD ( כי קנינו טלויזיה חדשה), הובטח לנו שיגיעו 2 טכנאים שונים בעלי התמחויות שונות. הראשון - לתקן שוב את הבעיה החוזרת בהקלטה והשלט שלא תפקד ( נקבע לכעבור שבוע), והשני להחליף את הממיר הישן בחדש ( נקבע לעוד חודש, מכיון ש"אלו טכנאים שונים").
כעבור שבוע הגיע הטכנאי לתקן את הבעיה. הוא טיפל היטב בשלט, אך הסביר שאין מה לעשות עם ה- VOD, ושעלי לדאוג בעצמי לראוטר. נשארנו עם VOD שלא מתפקד היטב ונתקע לעתים.
כעבור חודש ביום חמישי 7.11.13, הגיע הטכנאי להתקנה של הממיר החדש הנוסף ( שאמור היה להיות HD ומקליט). להפתעתי הרבה הגיע בדיוק אותו טכנאי (זה שלא הצליח לתקן את הבעיה, והסביר לי שעלי להחליף ראוטר, וזאת למרות ההסבר של יס שנאלצתי לחכות חודש "כי אלו טכנאים שונים"). לא רק זאת, הוא הביא ממיר שאינו מתאים, אינו HD ואינו מקליט.
התקשרתי מיד לשירות לקוחות, שדרשו ממני עוד כסף עבור ממיר מתאים למרות שהכל סוכם מראש חודש קודם. לאחר ויכוחים הסכמתי להוסיף במחיר החודשי כדי שהטכנאי יחזור לרכב להביא את הממיר שהובטח לי חודש קודם.
הוא התקין אותו ובדק. הסביר לי ש שבדיוק באותו הרגע יש בעיה ב VOD ולכן אי אפשר לבדוק את ההקלטה. בנוסף הוא טלפן למוקד הטכני שאישר באוזני שיש להם תקלה כללית ב- VOD, שתתוקן תוך שעתיים ואין לי מה לדאוג - הכל יעבוד. בימים האחרונים ניסינו להקליט וזה לא עובד.
התקשרנו הערב לשירות הטכני של יס, ולאחר המתנה של קרוב לשעה, הוסבר לנו שהטכנאי שהיה בביתנו כלל לא הרכיב את הרכיב שמאפשר להקליט - יחידת PLC נוספת. נאמר לנו שעלינו להתקשר לשירות לקוחות שוב, ולהזמין שוב טכנאי.

מדובר בשירות גרוע ומעליב, שאינו פותר את הבעיות שלנו, דורשים כסף נוסף למרות סיכומים איתנו בעבר, וממשיכים בתקלות. אנחנו לקוחות של יס כבר מעל 10 שנים, ולצערנו מקבלים שירות גרוע.
בזבוז זמן המתנה לטכנאים, עלבון, עלויות כספיות של זמן עבודה סוג הנזק :
פיצוי כספי ותיקון מידי ויעיל של התקלות ע"י טכנאי בכיר, בשעות שמוסכמות עלי. אין בכוונתי לכניס שוב את הטכנאי הקודם לביתי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה