פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ימים שלא השתמשתי בשירותי החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.5.06 החלטתי לעבור לhot הטלויזיה בכבלים לאחר כ6 שנים בהם הייתי מנוי לyes.
ביום ה 17.05.06 שכבר הייתי מחובר ל hot וידאתי עם בחור בשם ליאון שעובד בחברת יס שמיום זה כבר לא אהיה מחוייב בתשלום וכך הובטח לי.
כאשר קיבלתי את פירוט החיובים ראיתי שחייבו אותי במחיר מלא ואף טענו שם שהדיווח על הניתוק היה רק ב24 לחודש.
דיברתי עם כל האנשים האפשריים גם כאלה שטענו שהם מההנהלה דבר שאינו נכון ועדיין לא זיכו אותי על כמעט חצי חודש.
היות כמובן ואני כבר לא לקוח של יס נתקלתי בזילזול מצדם וחוסר עניין להקשיב לטענותיי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי הימים בהם לא צרכתי את שירותי חברת yes פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתו של מר אלבז לחברת yes. תגובה:
מבדיקת רשומות המערכת עולה כי ביום ה- 18.5.06 התקבלה בקשתו הראשונה להתנתק משירותי חברת yes. במועד שיחתו של מר אלבז עם מי מטעמנו, הוא בחר להישאר מנוי לשירותי החברה.

על פי הסכם ההתקשרות בין yes ללקוחותיה, החשכת הערוצים אמורה להתבצע תוך 48 שעות מבקשת הניתוק במערכת. לאחר החשכת הערוצים, הלקוח אינו צופה ואינו משלם עבור שירותי הצפייה. מבדיקת רשומות המערכת עולה כי מר אלבז צפה ושילם עבור שירותי הצפייה עד מועד איסוף הציוד.

לאחר קבלת פנייתו של מר אלבז, הוחלט להשיב למר אלבז את הסכום היחסי החל מיום ה- 20.5.06 (48 שעות לאחר קבלת הבקשה לניתוק) , ועד יום ה- 29.5.06 (מועד החוב האחרון). זיכוי בסך 62.74 ש"ח יוזן במנוי הלקוח במערכת , ויוחזר למר אלבז במועד גמר חשבון.

אני כולי תקווה כי בידיו של מר אלבז הבחירה לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו בעתיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה