פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, שקרים וחוסר אמינות נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
מיום רביעי אנחנו ללא שידורים בכל הבית. בהתערבות "פרוטקציה" נקבע טכנאי ליום ראשון. ביום שישי הקדימו ליום שבת בין 14.00-16.00. בשעה 15.30 התקשרו לדחות ליום שני! ביקשתי לחזור למועד המקורי - יום ראשון, קיבלתי סירוב! ביקשתי לדבר עם מנהל - אמרו שיחזור אליי עד 22.00 (עכשיו 15.30!). זלזול נוראי - למרות דמי מנוי חודשיים של 400 ש"ח! מישהו שם שכח כנראה שאת שכרם משלמים מדמי המנוי של הלקוחות! אל דאגה אנשי יס - ניפרד בקרוב. מבקשת להימנע ממענה אוטומטי שקרי בנוסח אחיד! רק אם יש לכם משהו ענייני לומר - תאמרו. ולא - סייג לחוכמה שתיקה...
עלבון סוג הנזק :
טכנאי מיידי. זיכוי מלא על ימים ללא שירות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
לאחר פנייתו של מר' שרון, תואם לו טכנאי ל15.12.2013 ובמקביל נפתחה בקשה להחזר כספי בין התאריכים 12-15122013 בגין תקלות צפייה. תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה