|
|
|
|
|
|
זלזול, שקרים וחוסר אמינות |
נושא התלונה: |
שבת 14 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מיום רביעי אנחנו ללא שידורים בכל הבית. בהתערבות "פרוטקציה" נקבע טכנאי ליום ראשון. ביום שישי הקדימו ליום שבת בין 14.00-16.00. בשעה 15.30 התקשרו לדחות ליום שני! ביקשתי לחזור למועד המקורי - יום ראשון, קיבלתי סירוב! ביקשתי לדבר עם מנהל - אמרו שיחזור אליי עד 22.00 (עכשיו 15.30!). זלזול נוראי - למרות דמי מנוי חודשיים של 400 ש"ח! מישהו שם שכח כנראה שאת שכרם משלמים מדמי המנוי של הלקוחות! אל דאגה אנשי יס - ניפרד בקרוב. מבקשת להימנע ממענה אוטומטי שקרי בנוסח אחיד! רק אם יש לכם משהו ענייני לומר - תאמרו. ולא - סייג לחוכמה שתיקה...
|
עלבון |
סוג הנזק : |
טכנאי מיידי. זיכוי מלא על ימים ללא שירות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת yes |
שם ותפקיד: |
לאחר פנייתו של מר' שרון, תואם לו טכנאי ל15.12.2013 ובמקביל נפתחה בקשה להחזר כספי בין התאריכים 12-15122013 בגין תקלות צפייה. |
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|
|