שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר שביום חמישי התקשרתי להתלונן על כך שהשלטים שלי אינם מתפקדים, נקבעה לי פגישה ב"הקדם האפשרי", כלומר ביום ראשון בין השעות 10 ל-12. לאחר מעצר בית ממושך שנמשך עד השעה 13:30 הרמתי טלפון למוקד השירות, לבדוק מה קורה, הנציגה במצח נחושה הציגה בפניי את הטענה שהטכנאי המתין בביתי רבע שעה, ללא מענה. מה שאינו מתקבל על הדעת , לאור העובדה שהמתנתי לו בדריכות. בנוסף הוצגה הטענה כי ניסו ליצור איתי קשר, מה שבפועל גם לא קרה, מאחר ולא קיבלתי ולא שיחה אחת.
נ.ב, רק לאחר שהתקשרתי להתלונן הסיברו לי בכלל על שירותי החלפת השלטים שניתן לקבל בסניפי בנק הדואר.
|
מספיקה לי התנצלות הולמת, ולא שינסו לשכנע אותי בדברים שלא קרו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|