פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שביום חמישי התקשרתי להתלונן על כך שהשלטים שלי אינם מתפקדים, נקבעה לי פגישה ב"הקדם האפשרי", כלומר ביום ראשון בין השעות 10 ל-12. לאחר מעצר בית ממושך שנמשך עד השעה 13:30 הרמתי טלפון למוקד השירות, לבדוק מה קורה, הנציגה במצח נחושה הציגה בפניי את הטענה שהטכנאי המתין בביתי רבע שעה, ללא מענה. מה שאינו מתקבל על הדעת , לאור העובדה שהמתנתי לו בדריכות. בנוסף הוצגה הטענה כי ניסו ליצור איתי קשר, מה שבפועל גם לא קרה, מאחר ולא קיבלתי ולא שיחה אחת.

נ.ב, רק לאחר שהתקשרתי להתלונן הסיברו לי בכלל על שירותי החלפת השלטים שניתן לקבל בסניפי בנק הדואר.
מספיקה לי התנצלות הולמת, ולא שינסו לשכנע אותי בדברים שלא קרו. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .

אודה לך לקבלת פרטי בעל המנוי כפי שמופיע אצלנו במערכות לרבות ת.ז ומספר טלפון על מנת שאוכל לטפל בפנייה.

בברכה

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה