פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מוזרים ואי יכולת/רצון לתת מענה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שירות האינטרנט שלי מחוייב ע"י חברת יס - כאשר התחייבנו לחברה לתקופה ממושכת וקיבלנו הנחת מבצע ("שימור") של שירות אינטנט במחיר פיקס של 99 שקלים.
החיוב בחשבון הופיע עד לחודש מרץ כשירות אינטרנט 246 שקלים והנחת שירות אינטרנט 148 שקלים סה"כ 99 שקלים...
החל מחודש אפריל החשבון השתנה ונראה כאילו יס גובה לפי רצונה - כעת שירות האינטרנט עולה 197 שקלים (כלומר, זול משמעותית) והנחת השירות השתנתה ל90 שקלים - כלומר, השירות הוזל - אך בפועל אני משלם 107 שקלים!
בחודש מאי החשבונית השתנתה שוב ובפועל התשלום עלה שוב!

ניסיתי להתקשר ליס לשאול מה נשתנה אך נתקלתי בצליל תפוס מהיר בחיוג לכל המספרים של החברה.

פניתי לאתר האינטרנט של החברה ושלחתי להם מייל בבקשה שיצרו עמי קשר - קיבלתי בחזרה מייל אוטומט שאומר שיחזרו אליי תוך 24 שעות. לא חזרו אליי עד עכשיו.

ניסיתי להמשיך לתפוס אותם אך במשך מספר ימים זה היה בלתי אפשרי - כשלבסוף הצלחתי להגיע אליהם אמר לי התקליט שניתן להזמין את המונדיאל ובכל פעולה אחרת אני יכול להתקשר עוד שבוע.
שבוע? ואם זה דחוף?

למען הגילוי הנאות אסביר שרציתי ואף רכשתי את חבילת המונדיאל דרך יס - אך מה לעשות שרציתי עזרה נוספת (למשל, החלפת הממיר למען שיפור איכות התמונה בטלוויזית הפלזמה החדשה שקניתי - עבור המונדיאל!).

בלעתי את כבודי וחיכיתי לשבוע השני של המונדיאל.
הפעם התקליט אמר לי שעקב עומס הם לא יכולים לקבל את שיחתי ואני מוזמן לפנות לאתר האינטרנט שלהם או לפנות בפקס.
ובינתיים, תתייבש.

פניתי שוב לאתר האינטרנט וניסיתי שוב את מזלי - שוב אותו מייל אוטומטי והפעם קיבלתי מייל חזרה שמזמין אותי... להתקשר לשירות הלקוחות!!!

הלופ האינסופי....

כל רצוני הוא שיתקשרו אליי, יסבירו לי את השינויים שעשו ללא הסכמתי בחשבונית זכו אותי בחשבון חזרה למחיר שאותו קבענו מראש. האם זה כל כך קשה?
טרטור לקוח נאמן סוג הנזק :
יצירת קשר פרואקטיבית של חברת יס וזיכוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברת yes. תגובה:
פנייתו של מר סלונים התקבלה בחברתנו ביום ה- 27.6.06, ופנייתו הועברה לבירור וטיפול מול מחלקת האינטרנט בחברתנו.

מבדיקת רשומות המערכת עולה כי מסלול גלישתו של מר סלונים הסתיימה ביום ה- 4.4.06. בתום תקופת המבצע שונה מחיר חיבלת הגלישה למחיר מחירון.

ביום ה- 4.7.06 שוחח מר סלונים עם מי מטעמנו. ניתן לו מסלול מבצע חדש , וכן בוצע זיכוי בגין הפרשי חבילות הצפיה מתום תקופת המבצע שהסתיים, ועד קבלת מסלול המבצע הנוכחי.

באשר לנושא ההמתנה במוקד השירות בגין משחקי המונדיאל, חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן ונציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה בכל נושא. ישנם זמנים בהם העומס רב ואכן לא ניתן מענה מיידי, ועל כך איתך הסליחה.

אנו עומדים לשירותך כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי - בימים האחרונים נוצר מצב בו ההתרחשות סביב אירועי המונדיאל, אירוע נקודתי שאיננו מן השגרה ומתרחש אחת ל4 שנים, הביאה לגלי פניות בהם אנו מתמקדים כעת כדי להעניק ללקוחותינו את חווית הצפייה הטובה ביותר גם של שידורים אלה.


עקב עומס במענה שרות החברה אנו עובדים כרגע במתכונת שרות שבת ומקבלים פניות רק בנושא הזמנת משחקי המונדיאל ותקלות צפייה.

אנו מודים למר סלונים על פנייתו לחברתנו,מתנצלים על אי הנוחות ומאחלים לו המשך צפייה מהנה בשידורינו וקיץ מלא הפתעות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה