פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשל שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 28/03/2014 פניתי לחברת YES בעקבות סיום מבצע וניתוק ערוץ NTV מיר.
פניתי ודיברתי עם נציגת שימור אשר עדכנה לי את המבצע בסכום של 237 ש"ח לחודש ובנוסף היא תשלח לי את הפירוט של הערוצים (עד היום אני מחכה לפירוט) לאחר 3 ימים שוב התנתק הערוץ בלי שום תקלה כי כול שאר הערוצים היו תקינים משיחה עם נציג של YES נאמר כי בגלל שעדכנו את אותו המבצע ולכן המערכת לא יודעת לתת את אותו המבצע זה נותק.
לאחר שיחה מול אותו הנציג עדכן את הערוץ שהתחיל לעבוד בנוסף גם הבטיח שיעלה את בזק על הקו לנסות למצוא לי איזשהי הנחה עד עכשיו אני מחכה לשיחה ממנו (חברה שלא עומדת בדבריה) בתאריך 07/04/2014 הערוץ בערב התנתק שוב!! בפעם השלישית בשיחה שהתנהלה מול נציג בשם עמוס היום (08/04/2014) נמסר לי כי אותו הנציג עדכן מבצע עד התאריך 07/04/2014 דבר שלא נאמר לי בשיחה, בחיים לא הייתי מעדכנת ערוץ לכמה ימים, ערוץ שבאופן קבוע צופים בו בבית (אני דורשת שיאזינו לשיחה) הוא העביר אותי לנציגת שימור בשם חן אשר לפי הבנתי לא ממש מצאה את הבעיה ולא מסרה לי את המידע שמסר עמוס אלא האשימה את הקופסא שאולי בטעות התנתק שוב הערוץ, דווקא הערוץ הזה!!!
בעלי הוא חולה סרטן אשר גם נכה שיושב בבית כול היום ו- YES משחקת משחקים עם המבצעים שלה יום נותנת ויום מחליטה שלא מתאים לה.. אנחנו לקוחות כבר 13 שנים בחברה ובחיים לא חזר חיוב ובחיים לא היו בעיות, אבל חברת YES לא יודעת לגבות את דבריה, כרגע חן (נציגת שימור) החזירה את הערוץ וכול יום אני אמורה להיות הדילמה האם הערוץ עובד או לא עובד.
חן בנוסף הציעה לי פיצוי של 3 חודשים לא לשלם על הערוץ- זה לא פיצוי שמספק אותי!!
ביקשתי בכתב את התנצלות שלכם מחן ונמסר לי כי לא ניתן לעשות זאת,
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של הגב' אנה דוחין נמצא כי בתאריך 08.04.2014 בשיחה עם נציגנו עודכן ערוץ NTVMIR למשך שלושה חודשים ללא עלות כמחווה שירותית.
כמו כן בנוסף ניתן הערוץ בהטבה של 30 אחוז הנחה מדי חודש למשך 18 חודשים.
אבקש לציין כי הטיפול במנויה של הגב' אנה דוחין נעשה באופן מידי ובמלוא הרצינות על ידי נציגנו וקיבלה פתרון הולם.
תגובה:
ראו תשובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה