פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בניתוק וחיוב ללא הצדקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר 2006 תמה תקופת ההתחייבות שלי מול ייס,כשיצרתי קשר לקבלת הצעת מחיר לחבילה מחדש לא הגעתי איתם להסדר וביקשתי ניתוק,כמובן שנאמר לי שאי אפשר לנתק במקום ויצרו איתי קשר,לאחר כמה שיחות שאני יזמתי ודרשתי שינתקו אותי תמיד נאמר לי שאין לי מה לידאוג מאחר והניתוק יחשב מהזמן שבו ביקשתי ניתוק ולא הניתוק הפיסי,לאחר כחודש וחצי מיום בקשתי הראשונה נאמר לי שיש לי חוב בגלל חוסר אמצעי תשלום ולא ניתו לעשות כלום עד שלא אשלם להם ואען שילמתי במזון את החוב בבנק הדואר ,רק בחודש מרץ 2006 הגיע טכנאי וביצע ניתוק בדירתי,
חודש לאחר שהייתי מחובר להוט התעניינתי מחדש בחיבור לייס ולהפתעתי התברר ששוב ישנו חוב,וכשביקשתי לקבל מידע בנוגע לחוב זה נאמר לי שהנושא נמצא בטיפולו של מנהל האיזור שבו אני גר ,לכן ביקשתי שאותו אדם יצור איתי קשר בעיניין זה ובמקביל לישלוח לי חשבוניות על התשלומים שכבר ביצעתי כדי שאוכל לדעת על מה החוב,לפני כמה ימים כשאני כבר לקראת סוף חודש יוני קיבלתי מכתב ממשרד עורכי הדין של ייס על החוב בתוספת ריבית והצמדה וזאת ללא התראה וולא כל ניסיון ליפנות אלי מצד ייס,לא יתכן באף חברה שנותת שירות שימשיכו לתת שירות כשללקוח אין אמצעי תשלום מסודר ואני לאחר התשלום במזומן לא הסדרתי כלום מאחר וביקשתי הרבה ליפני זה ניתוק כך שהדבר פשוט לא הגיוני וניראה שחברת ייס מנסה לימשוך כספים בצורה שממש לא הוגנת ,ועכשיו ייס ביכלל לא מוכנה לדבר איתי ומפנה אותי ישירות לעורכי הדין שלה שלא צריך לפרט מה הגישה של עורכי הדין כלפי ניתבעים בין אם הם אשמים במשהו או לא,
כספי סוג הנזק :
ביטול כל הליך כנגדי מיום בקשת הניתוק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר אילן. לאחר בדיקה מעמיקה, להלן התייחסותנו. תגובה:
בהתאם לרשומות מערכת החברה ביום ה- 1.11.05 פנה הלקוח לראשונה בנושא בקשתו לסיים התקשרותו עם חברתנו. במסגרת בקשתו הובהר לו ע"י נציגנו כי מסלול מניו מסתיים בינואר 06 אי לכך עליו לפנות אלינו במועד האמור בשנית לטיפול נציגנו בבקשתו זו.



ביום ה- 23.1.06 התקבלה בחברתנו הודעה מחברת האשראי אליו שייך מר נגואקר על ביטול כרטיס האשראי אשר היה רשום כאמצעי התשלום ברשומות החברה נכון לאותה העת, על כן נשלחה לביתו ביום האמור ערכה להסדרת אמצעי התשלום (עדכון הו"ק/כ"א). וזאת על מנת שנוכל להמשיך ולשרת אותו בנאמנות.



משלא נתקבלו במשרדנו הטפסים המתבקשים ו/או לא עודכן אמצעי תשלום חלופי על ידי הלקוח, יצרו עמו קשר נציגנו, בנושא עדכון אמצעי תשלום.



נציגנו הביאו לידיעתו כי בהעדר אמצעי תשלום סדיר יווצר פיגור בתשלום בגין שירותי הצפייה . נציגנו הבהירו בשיחה עמו את נהלי חברתנו במקרים דוגמת הנדון כמו כן התבקש על ידם לשלם את החוב האמור ולעדכן אמצעי תשלום קבוע ברשומות מנויו. עוד הובהר בפניו כי כל עוד לא יעדכן א"ת תקין במערכת החברה לא יוצע לו מבצע המשך מוזל ולחלופין לא נוכל לטפל בעניין בקשתו לסיים התקשרותו עימנו.





ביום האמור יצר הלקוח קשר עם חברתנו ושוחח עם נציגנו, לאחר שהובהר על ידו כי לא יוכל לעדכן אמצעי תשלום קבוע ברשומות החברה, הוצע לו על ידה כפתרון זמני בלבד ובאופן חריג ועל מנת להיטיב עמו לאפשר לו לשלם באופן חד פעמי בשובר תשלום במזומן בבנק הדואר, אשר שולם על ידו.



חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.



במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.



עוד יודגש כי ברשומות חברתנו מתועדים הבהרות של נציגנו על החוב במנוי. על כן, הוסבר ללקוח כי שרותי הצפייה במנוי יוחשכו ביום ה- 24.2.06 כמו כן תואם למול מועד לאיסוף ציוד הקצה של חברתנו ליום ה- 22.3.06 וזאת בידיעתו ובכפוף לנהלי החברה במקרה מעין זה.




היות וסיים ההתקשרותו רק ביום ה- 22.3.06 חוייב חשבון מנויו בחיוב נוסף בגין תשלום דמי המנוי של חודש פברואר 06 האמור עד שבוצעה בפועל החשכת הערוצים.

משלא בוצע האמור, ביום ה-22.3.06, עודכן שוב ע"י נציגנו כי היות ונכון לאותה העת לא עודכן על ידיו אמצעי תשלום ברשומות חברתנו, הצטבר בחשבון מנויו חוב כתוצאה מחיוב חשבון מנויו בגין דמי מנוי בעבור שירותי הצפייה שנתקבלו על ידיו עד ליום החשכת המנוי, כאמור יום ה- 24.2.06, . מר נגואקר התבקש לשלם את החוב האמור בבנק הדואר, לצערי לא שלם זאת.



יודגש כי נציגנו ביום ה- 26.4.06 הביא לידיעתו של מר נגאוקר כי במידה ולא ייאות לשלם החוב יועבר הטיפול במנויו במנוייו לגבייה ולסיום ההתקשרות לטיפול עו"ד.





בהתאם לאמור ולאור העובדה כי החוב האמור לא שולם ולא עודכן אמ"ת לגבייתו, הועבר הטיפול ביום ה-15.6.06 לטיפולו המסור והנאמן של עו"ד פישר, הפועל מטעם חברתנו.



נשמח באם מר נגאוקר יאות להסדרת חובו לחברתנו אל מול עו"ד פישר, במספר טלפון:09-8890909.



לסיכום האמור, אציין כי חברתנו נוהגת במלוא ההגינות למול לקוחותיה, לרבות מקרים דוגמת הנדון, ומשתדלת להגיע להסכם אל מול הלקוח. משזה האחרון מסרב לשתף פעולה, חברתנו נוקטת, ככל חברה אחרת, בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לגבות את הכספים המגיעים לה כדין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה