פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה ואי מקצועיות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ב5 ליולי השארתי בקשה לניתוק משירותים דרך "חשבון שלי" באתר של חברה. ב6 ליולי חזרה אליי נציגה של חברה ובשיחה אמרתי שאני רוצה לבטל את המנוי שלי ואין שום דבר שיכול לגרום לי להישאר. היא אמרה לי שהיא מעבירה בקשה שלי ואמורים ליצור איתי קשר לגבי ציוד ו/או פיקדון...
בתאריך 13 ליולי קבלתי מכתב מתאריך 7 ליולי ובו רשום פרטי המבצע אליו הצתרפתי ב6 ליולי...
וזה אחרי שבפירוש נאמר שאני לא רוצה שום דבר ושום מבצע ואני רוצה להתנתק מYES!!!
כספי סוג הנזק :
לנתק אותי משירותי YES פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר מיכאל בזוזני.

אבקש לציין כי תואמה מול מר בזוזני הגעת טכנאי לאיסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום 4.8.2014 בין השעות 1600-1800.

בהמשך לפנייתו של מר בזוזני אבקש לציין כי בשל בקשתו לסיום ההתקשרות מול yes מיום 5.7.2014 המועד האחרון לחיוב הינו 8.7.2014.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה