פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצדקה < נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01.07.14 היתנתקנו מ יס הם קבעו שטכנאי יגיע לאסוף את הציוד ב 10.07.14 הטכנאי היגיע ואמא שלי אמרה לו תחכה רגע אני יביא לך את הממיר השלישי הוא בקומה למעלה הטכנאי או השליח אמר שאין לו זמן לחכות והלך ב 01.08.14 יס חייבו אותנו ב 2900 ש"ח בכרטיס אשראי היתקשרנו אליהם לשאול על מה ארמו לנו על הציוד שנשאר אצלכם דרך אגם הם חיובו ללא הודעה מוקדמת על החיוב היתקשרנו אליהם ב 03.08.14 הם אמרו שאם נחזיר את הציוד הם היבטלו את החיוב נסענו אליהם ביום ראשון בתאריך 03.08.14 היחזרנו את כל הציוד ועכשיו הם אומרים שהם יבטלו רק בעוד שלושים יום זה מביא אותנו למצב שצתרך עכשיו לשלם 3000 ש"ח ולחכות שלושים יום עד שהם יחזירו לנו את הכסף יש לנו שני ילדים קטנים ואין לנו בתקציב 3000 ש"ח פנויים כדי שיס ישתמש בכסף שלנו אני מבקש שיבטלו את החיוב באופן מיידי.חוץ מזה שהם חסמו את הכרטיס אשראי היחיד שיש לנו וכשביקשנו לבטל את החיוב הם ענו שהם לא חברה קטנה והם עושים את זה פעם בחודש ואין מה לעשות ומה אנחנו צריכים לגנוב בשביל של יס יהיה נח ביטול שובר אשראי לוקח בדיוק 24 שעות ולא 30 יום. אני מבקש לבטל את החיוב באופן מיידי.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה