חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר אורן מנחם.
קיבלנו בתודה את פנייתו הטלפונית של מר מנחם בעת הזאת, למוקד שירות הלקוחות ב- yes בנושא ההתקנה שבוצעה בכתובת המנוי וטענה לנזק שנגרם למכשיר הטלוויזיה שברשותו.
בהמשך לבדיקה שנערכה עם הגורמים הרלוונטיים, נמצא כי פנייתו של מר מנחם טופלה על-ידי מנהלי המחלקה הטכנית.
לאור האמור לעיל, נמצא כי אין קשר בין yes לבין נזקים הנטענים בפנייתו של מר מנחם.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|