פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
yes ביזיון של שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
2/9 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת יס היקרה,
הבטיחו לי שיש לכם שרות מצויין,אז לאחר רומן ארוך עם הוט ונאמנות של שנים,החלטתי לעבור אליכם.
לצערי התאכזבתי לגלות שלא רק שהשרות שלכם גרוע,אתם גרועים עוד יותר בפתרון תקלות ובעיות.
ב-2/9 הגיעה אליי נציגה של יס וחיברה אותי לתוכנית טריפל הכוללת גם טלפון של בזק,נקבעה התקנה ל-3/9 אך הטכנאי משום מה לא הגיע.
ההתקנה של יס נקבעה ליום 8/9 הגיע טכנאי,הסתכל ימינה,הסתכל שמאלה,ואמר שזה לא בתחום אחריותו ויש להזמין קבלן,ביקשתי שלא ישאיר אותנו ללא כבלים,כי אנחנו כבר עשרה ימים ללא כבלים,והוא חיבר כבל בצורה אימפרוביזורית ששמוט על הרצפה באמצע הסלון עד היום.
נקבעה לי התקנה חדשה ליום 21/9 בין השעות 14:00-16:00 בשעה 16:20 הטכנאי מתקשר להגיד שהוא מתעכב,אני כבר לא הייתי בבית בשעה שהגיע.
נקבעה התקנה נוספת לתאריך 2/10 בין השעות 14:00-16:00 בשעה עשרה לארבע התקשר בחור בשם מיכה והודיע שהטכנאי לא יגיע בזמן,וההתקנה נדחתה וביקשו ממני להישאר בבית בין השעות 16:00-18:00 ,בשעה חמש מתקשר אליי טכנאי ומודיע לי שיגיע תוך 40 דקות כח הוא יוצא מבית שמש,אמרתי לו שאין סיכוי שהוא יספיק להתקין 4 טלויזיות,מה גם שהוא צריך להכנס מהגג וכבר יהיה חשוך,קיבלתי תשובה מהמוקדנית ״לינה״ אל תדאגי,הוא יגיע ויעשה הכל.
כמובן שהטכנאי הגיע בשעה 18:00 ראה במה מדובר ואמר שזה בלתי אפשרי כי כבר חשוך והוא יתאם התקנה חדשה.
חודש ימים ללא התקנה מסודרת,נגמרו לי המילים,נשארתי עם עוגמת נפש והרגשת אכזבה עמוקה.
ההתקנה הבאה אגב נקבעה ליום 13/10.
במידה ולא תיקבע לי התקנה חדשה עד יום שני הקרוב 6/10 אין בכוונתי להישאר בחברתכם,נא טיפולכם המיידי.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה