פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה ארוך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
נתנו לי להמתין 17 דקות ללא מענה, והיחס שקיבלתי מנציגת השירות היה לא הוגן כמו שמקובל והיא גם דרשה שנחכה עוד 11 דקות, ביקשתי שתעביר אותי להנהלה והיא סירבה ובמקום זה העבירה לשירות הניתוקים, יחס מגעיל ותת רמה.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר מנשה דעבול.

כידוע, yes פועלת בהתאם לרישיון שניתן לה ממשרד התקשורת, ומשקיעה משאבים לשיפור מערכות השירות בכל המוקדים וצמצום זמן המענה בהתאם. עם זאת, ישנם מקרים, כפי שציינת, בהם ישנו עומס נקודתי, הגורר זמן המתנה מעט ארוך יותר.

בנוסף לכך yes מפעילה שירות של שיחה חוזרת, כאשר ללקוח ישנה אפשרות להקיש והמערכת חוזרת אליו לטלפון שהקיש.

בהמשך לפנייתו של מר דעבול אבקש לציין כי ביום 13.10.2014 שוחחה גב' אילנה עם גב' מירי, נציגת yes וסוכמו עלויות של שני ממירי yesHD נוספים, עלות בגין שכירות חודשית על סך של 10 ₪ עבור כל ממיר מסוג yesHD.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה