פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קידוד שלט נושא התלונה:
סירב דני שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בסביבות שעה 12 ביקשתי עזרה בקידוד שלט לlcd שליפני דקות עבד על טל. ישנה. הנציגה הזדעה בשם יפה ולא רצתה לעזור, רק להחליף שלט. היתוכחה במשך יותר מחצי שעה , בלי לעזור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
לאור פנייתו של מר דני שוחחתי עמו טלפונית ביום 5.5.15 . התנצלתי על הרגשתו מהשרות הטלפוןני שניתן ע"י הנציגה בנושא קידוד השלט .
נכון למועד זה השלט קודד ועובד תקין .
בברכה

yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה