|
|
|
|
|
|
חיוב על אי החזרת ממיר בסך 1000 שח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
אימי אישה מבוגרת, החליטה להתנתק מייס ולעבור להוט.
לאחר הניתוק והחזרת הממירים הגיע אליה חיוב ע"ס מעל 1000 שח בגין ממיר שלטענתם לא החזירה.
לא היה ולא נברא, היא החזירה להם את כל מה שהיה לה. יש לה בבית בסהכ 2 טלויזיות והחזירה את שני הממירים שקבלה.
ברצוני שהחיוב יבוטל
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול החיוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתכם נערכה בדיקה במערכות yes וברשומות המנוי.
בבדיקה זו נמצא כי ביום 06.02.13 הותקנו במנויה של גב' ויסמן 2 ממירים. הראשון ממיר מתקדם מסוג yesMaxTotal והשני ממיר דיגיטלי רגיל.
בנוסף, ביום 29.01.14 הותקן ממיר מתקדם נוסף מסוג yesHD.
לאור האמור, בעת סיום ההתקשרות היה על גב' ויסמן להשיב לyes 3 ממירים ממיר רגיל, ממיר yesMaxTotal וממיר yesHD.
היות והממיר הרגיל לא הושב לחברתנו, חויב חשבון המנוי בגין שוויו.
אם הממיר ברשות גב' ויסמן, באפשרותה להחזירו למשרד קבלת הקהל של חברתנו ואנו נדאג להשיב את הסכום עליו חויבה.
|
תגובה: |
בברכה, yes |
פתרון: |
|
|
|