פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על אי החזרת ממיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
זו הפניה שלי :
אימי אישה מבוגרת, החליטה להתנתק מייס ולעבור להוט.
לאחר הניתוק והחזרת הממירים הגיע אליה חיוב ע"ס מעל 1000 שח בגין ממיר שלטענתם לא החזירה.
לא היה ולא נברא, היא החזירה להם את כל מה שהיה לה. יש לה בבית בסהכ 2 טלויזיות והחזירה את שני הממירים שקבלה.
ברצוני שהחיוב יבוטל
זו תשובת ייס - עם קבלת פנייתכם נערכה בדיקה במערכות yes וברשומות המנוי.
בבדיקה זו נמצא כי ביום 06.02.13 הותקנו במנויה של גב' ויסמן 2 ממירים. הראשון ממיר מתקדם מסוג yesMaxTotal והשני ממיר דיגיטלי רגיל.
בנוסף, ביום 29.01.14 הותקן ממיר מתקדם נוסף מסוג yesHD.

לאור האמור, בעת סיום ההתקשרות היה על גב' ויסמן להשיב לyes 3 ממירים ממיר רגיל, ממיר yesMaxTotal וממיר yesHD.
היות והממיר הרגיל לא הושב לחברתנו, חויב חשבון המנוי בגין שוויו.

אם הממיר ברשות גב' ויסמן, באפשרותה להחזירו למשרד קבלת הקהל של חברתנו ואנו נדאג להשיב את הסכום עליו חויבה.

תגובתי על תשובתם - ברגע שבעבר החלפתם לה ממיר לקחת את הישן איתכם. אין נו כל ממיר ישן בבית.
אנא בטלו את החיוב כדי שלא נגיע לתביעה בבית משפט
תודה
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב והחזרת הכסף פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
שלום רב, שם ותפקיד:
אבקש לציין כי בהתאם לרשומות המערכת, ביום 29.01.14 הותקן ממיר yesHD בביתה של גב' ויסמן. על פי פקודת העבודה, לא נמצא כי נאסף ממיר רגיל היות ומדובר בהוספה של ממיר ולא החלפה באחר.
לאור האמור, תשובתנו עומדת בעינה.
אם יש בידי גב' ויסמן מסמך המעיד אחרת, נשמח לבדוק פעם נוספת. ניתן להעבירו לידי yes בצירוף פנייה מסודרת לפקס שמספרו 09-7616193 או לכתובת דוא"ל [email protected]
תגובה:
בברכה, yes פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה