|
|
|
|
|
|
התנערות מזיכוי שחייבים לי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
בחודש יולי עזבתי את יס ועברתי להוט. לפני המעבר שלי- יס ניסו לשמר אותי בכך שהביאו לי חבילת פרימיום בעלות של 24.9 ללא תשלום. לאחר שראיתי שאני מחוייבת על החבילה החלטתי שאני עוזבת אותם. לפני שניתקתי את המנוי שאלתי מפורשות מדוע חוייבתי ודרשתי לקבל החזר- הם ציינו מפורשות שאני זכאית להחזר כי זו טעות שלהם. יש לי שיחה מוקלטת עם נציג + מנהלת מקשרי לקוחות על הנושא שבו הם בודקים ואומרים שאכן מגיע לי זיכוי ושאני אקבל אותו באשראי. כרגע דיברתי שוב עם יס- אנטון מצוות סטלה שאמר שבכלל לא מגיע לי זיכוי כי מאפריל זה בתשלום!! הסברתי לו שזה לא נכון וקיבלתי את החבילה כי הם ניסו לשמר אותי ואני לא ביקשתי את החבילה הזאת אלא הם הציעו אותה ללא תשלום! הוא התעקש שלא מגיע לי זיכוי למרות שאמרתי לו שייבדוק מאת השיחות שבהם זה הובטח לי- גם הזיכוי וגם החבילות לל"ת! ביקשתי לדבר עם מנהל- הוא לא הסכים להעביר אותי להמתנה כי לא הסכמתי לנתק. מגיע לי זיכוי של כ 70 ש"ח- שהם פשוט מתנערים ממנו כי אני לא לקוחה שלהם יותר!!-
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
גב' מהדב פנתה לחברתנו בפנייה זהה וטופלה לשביעות רצונה
בברכה
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|