|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל ובלתי חוקי של החברה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
למרות בקשות ניתוק ואיסוף הציוד, החברה מסרבת לסגור את החשבון שלי בטענה שחברת קבלן יכולה להמתין 14 ימי עסקים עד שיתחשק לה להעביר להם את הציוד לבדיקה. הציוד יצא מביתי תקין ואין לי שום אחריות עליו ברגע שנאסף. דורשת את סגירת החשבון באופן מיידי.
|
זמן וכסף |
סוג הנזק : |
סגירת החשבון באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור, yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
גב' סוקניק פנתה ל-yes באופן ישיר בפנייה זהה וקיבלה מענה לפנייתה באופן מלא. |
תגובה: |
בברכה, |
פתרון: |
|
|
|