פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה לא טופל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התשובה שקיבלתי מחברת יס לא היתה כלל מספקת להיפך אם עדיין מאשימים אותי בחוב שאינו שלי אינני אשמה בסוכני מכירות רמאים אשר משתמשים בשם ובת.ז שלי ללא ידיעתי ומוסרים אותו לאדם אחר למחלקת הגביה ידוע ממזמן על הנושא והם פעלו לסגור את התיק יש לכם ממש חוצפה לשלוח אלי עו"ד עם איומים מי אתם חושבים שאתם אני קיבלתי אפילו מכתב ממנה"צ שלכם המתנצל על מה שנעשה לי תבדקו לפני כם פניתי לאתר כדי להוכיח שבקשת כי החוב אינו שלי ולא
ההפך כרגיל אינכם בודקים כך חברתכם תמיד עבדה אני מבקשת כי ישלח אלי מכתב לסגירת התיק אצל עו"ד אינני חייבת לכם דבר אם לא אקבל מכתב כזה אפנה לכלבוטק או לאמנון לוי אם אצטרך כדי להוכיח את חפותי המלאה אז בידקו בבקשה את הפניה לעומק גם פניתי בזמנו למחלקת פניות הציבור שלכם יש שם מכתב שלי ואתם עדיין מתעקשים לפנות אלי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתה הנוספת של הגב' ירוחם. תגובה:
פנייתה הועברה לטיפול מול גורמי החברה הרלוונטים, ומבדיקת רשומות המערכת עולה כי ביום ה- 18.7.06 שוחח עמה מי מטעם משרד עו"ד שפירא. בשיחה זו הוסבר לה כי מאחר וטוענת לזיוף חתימה , היא מוזמנת לפנות למשטרה , ולפתוח בהליך התואם חוב אבוד.

לצערי, הגב' ירוחם בחרה שלא לפעול על פי הנחיות משרד עו"ד המטפלים התיק הלקוחה שלה. נכון למועד מכתבי זה , קיימים ברשומות המערכת 2 מנויים על שם הגב' ירוחם - ועל פי נהלי החברה ,אופן הטיפול במקרה זה - מחייב התערבות משטרתית.


אשמח לימוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה