פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פחות תלונה יותר הצעת ייעול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא רוצה להתקיף כמו כל שאר המתלוננים, יש לי בקשה רק תעשו לי טובה אני מעוניינת בתשובה אנושית ולא מכנית כמו בכל שאר התשובות שלכם מדובר בנוסח קבוע ואחיד לכל הפניות.
פתחתם ערוץ נפלא שקוראים לו YES בייבי , קצת חסר בו תכנים ותוכניות אני יודעת שהוספתם בזמן האחרון הרבה תוכניות, אך כל נושא השירים לקטנים מאוד חסר ויעזור עם תוסיפו הערוץ יהיה נחמד ואף יהיה מוצלח בהרבה יותר מול המתחרה שנכון להיום ערוץ הקטנים שלה הרבה יותר מטופח וגדוש. (אנא תבדקו את תרגום שמות התוכניות- אנחנו מחנכים את הילדים שלנו ואם הם רואים טעות בטלויזיה ...... חבל .)
תודה
אני יכולה לוותר על התשובה אשמח רק להתייחסות מעשית .

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב ,
אנו מודים לגב' דנגור על פנייתה ושמחים על מעורבותה האישית.
תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שמגוון הערוצים ותכנם – יהוו מקור הנאה ועניין ללקוחותיה.



יחד עם זאת חשובות בעינינו גם אותן פניות יזומות מצד לקוחותינו כדוגמת זו של גב' דנגור בנושא ערוץ "בייבי".



אבקש לציין כי ערוץ בייבי הינו הערוץ הראשון אשר משתף פעולה מיום הקמתו עם יועצים ומומחים בתחום ההתפתחות מוקדמת

של תינוקות, הן בבחירת התכנים המשודרים בו והן בהפקות המקור שהוא יוצר וככזה יש שימת דגש על פיתוח פס הקול של

התוכניות ושילוב המוזיקה.



בנושא מגוון התוכניות אציין כי לוח השידורים מורכב ממגוון רב של תוכניות המותאמות לשלבים שונים בהתפתחותם שלך תינוקות.

כמו כן התוכניות בערוץ קצרות בדר"כ וחלקן בנות דקות מספר. מלבד התוכנית "בובה" שהינה תוכנית הדגל של הערוץ אין כמעט משמעות

לשם התוכנית ברצועת השידור. התוכניות חוזרות על עצמן מספר פעמים לאורך היום ומתחלפות למחרת,בהתאם ליכולת הריכוז

הקצרה של תינוקות ובהתאם לצורך שלהם והנאתם מחזרות על תכנים.



לידיעתה של גב' דנגור אנו בוחנים בכל עת אפשרויות שונות במסגרת מאמצנו לרענן וחדש את תכני הערוץ.



עם זאת פנייתה של הלקוחה הועברה כלשונה לידיעת הגורמים העוסקים במלאכת התוכן בחברת yes כהערה וכהארה בונה.

אבהיר כי כרגע אין החלטה חד משמעית והנושא יבחן.



לידיעתה של הלקוחה קיים טלמסר לערוץ 050-8085151 בו ניתן להשאיר הודעה והערוץ ייצור קשר עם המתקשר .



אנו מודים שוב על פנייתה של הלקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה