פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים במשך למעלה משנתיים עבור vod ללא התקנתו וכן תן שירות כושל ומעליב עקב תקלה נושא התלונה:
קרליש שלומית שם/כינוי:
‏שבת ‏04 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ב4.6.16 התקשרתי למוקד השירות שלכם כשנוכחתי שאין לי קליטה, יש לי ממיר אחד בלבד, במשך כל השבת לאיכולנו לקלוט טלוויזיה. ענה לי איש השרות שלכם שלמחרת בבקר יצרו איתי קשר, מאחר וזו בעייה עם הצלחת. מאיפה התרוץ הזה לאלוהי יס פיתרונים.כמובן שאיש לא ייצר קשר עמיי ולקראת הערב התקשרתי שוב ליס. צלצלתי למוקד בסביבות חמש אחה״צ ונאמר לי שאין טכנאי ויוכל להגיע אלי שוב רק למחרת, האמת היא שמאד כעסתי.בנתיים בדקתי לתומי את חשבון התשלומים שלי ליס ונוכחתי לדעת שמזה שנתיים וחצי אתם גובים ממני עבור vod שמעולם לא הותקן אצלי, הטכנאי שהיגיע להתקינו אמר שאינו יכול לעשות זאת כי אני קשורה לרשת של מכון ויצמן בו אני גרה, אך תשלומים גביתם ועוד איך.לאחר מעבר דרך כל הנציגים שלכם, שדיקלמו את אותם טקסטים, מישהי שהציגה את עצמה כאחראית היציע לי פיצוי של 60 ש״ח על מחיקת טקסטים בממיר שנמחקו בגלל אי תקינות הממיר שהוחלף לפני חודשיים. אני רוצה גם לומר שהאחראית נהגה בחוצפה ופטרוניות כלפי. אינני זקוקה לעזרתה אלא היא מחוייבת בשירות המגיע לי כלקוחה.
אני תובעת מכם להחזיר לי את כל הסכומים שנגבו ממני שלא כחוק: שימוש בvod ימים שלא יכולתי לקלוט טלוויזיה וכן פיצוי על חומר בממיר שנמחק לי המשמש לי לעבודה, וכן העלאה בדמי שימוש ללא תאום איתי.וכן פיצוי על עוגות הנפש שגרמה לי .
ועגמת נפש ואבדן חמר הקלה עקב החלפת הממיר סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה תזוכה באופן חריג ולפנים משורת הדין בגין אי שימוש בשירות ה- VOD בביתה על אף שהותקן באפריל 2014. לאור כך שלא נצפו הזמנות, חשבון הלקוחה יזוכה. על הלקוח לבצע מעקב שוטף אחר החיובים במנויו כחלק בלתי נפרד מההסכם עליו הוא חתום.
כידוע, במידה ויש להחליף ממיר בשל תקלה כזו או אחרת, אין כל גיבוי ואו אחריות להקלטות הנמצאות עליו.
אנו מודים לכם על הפניה
לשירותכם בכל עת.
תגובה:
זיכוי הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה