פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חזרה ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 5/07/06פניתי לחברת יס בבקשה לנתק את המנוי של ההורים שלי. כמובן שהם ניסו לשכנע אותי להישאר אבל מאחר ויש לי ניסיון מאוד מר עם חברת יס (שירות פשוט מתחת לכל ביקורת) פשוט החלטתי שלא משנה מה יציעו לי אני פשוט לא מוכן,אמרו לי שיחזר אליי טכנאי על מנת לתאם את הניתוק,כמובן שזה לא קרה בתאריך 9/07 יצרתי שוב קשר עם חברת יס על מנת לבדוק מה קורה איתי,בנוסף שאלתי את הנציג לגבי פיקדון ששילמתי לחברת יס על הממירים הוא התייעץ עם הממונה עליו ואמר לי שתוך 24 שעות יחזור אליי מנהל איזור.היום אנחנו כבר ב 10/07 כמעט 23:30 ואף אחדד לא חזר אליי (כנראה שגם לא יחזור)
אני בעצמי עובד במוקד שירות לקוחות ועדיין לא נתקלתי בשירות כזה גרוע.אני פשוט לא יודע מה לעשות ,הם פשוט לא חוזרים אליי,אני בסה"כ רוצה ל-ה-ת-נ-ת-ק
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 11.7.06, בהמשך לפנייתו של מר גיא בנושא בקשתו לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו. תגובה:
כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר סגיב להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר סגיב במהלך שיחותייו עם נציגנו ועל העיכוב בטיפול בפנייתו.



תוכן פנייתו הועבר לידיעת המנהלים האחראים על מקבץ התחומים העולים ממנה.



מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 5.7.06 התקבלה במשרדנו בקשתו של מר סגיב (או מי מטעמו) הראשונה, המפורשת לסיום ההתקשרות מול חברת yes .


על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



אי לכך שירותי הצפייה למינויו היו אמורים להיפסק ביום ה- 7.7.06 וכן גם החיוב בגינם.


בפועל הוסרו שירותי הצפייה ביום ה- 12.7.06 ובמועד זה הופסק החיוב בגינם.



לאור האמור לעיל חשבונו של מר סגיב יזוכה בעלות צפייה בגין 5 ימים החל מיום ה 7.7.06 ועד ליום ה- 12.7.06.



מבדיקה ברשומות המנוי, ביום ה- 11.7.05 בשיחתו של מר סגיב מול נציגנו תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום ה- 23.7.06.

עם השבת ציוד הקצה לחברתנו יערך תהליך גמר החשבון הסופי.

אני מודה למר סגיב על פנייתו ומקווה כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה