פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא מתן שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ 5 חודשים עברתי מחב' יס לחב' הוט .
כאמור , חב' הוט התחייבה להודיע לחב' יס על ניתוקי ובכדי לוודא אף תואם עמי מועד החזרת הציוד של יס .
בבדיקה של אישתי בדפי ח"ן הבנק , נראה שחב' יס המשיכה לחייב אותנו ע"פ שאנו לא מקבלים שירות ממנה ואף הגדילה לעשות ששלחה לי מכתה מעו"ד על כך שעדיין לא החזרתי את הציוד שלה .( נציג מחב' יס הגיע פעמיים לקחת את הציוד ף אך נראה שמס' הציוד שברשותי אינו תואם את הרשום בחברה ולכן הבטי ח לבדוק ולבוא שוב , דבר שלא קרה , וכעת חב' יס תובעת אותי .
האם זה לא שיא השפלות ? .
נ.ב - חב' יס מסרבת להחזיר כספים באופן עקרוני , לדברי נציגת השירות
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידית , לקיחת הציוד שברשותי וביטול הטיפול מול העו"ד ו/או ההוצאה לפועל , פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור yes שם ותפקיד:
שלום רב,
בהתאם לפרטים המפורטים בתלונה נמצא כי מנוי yes ע"ש מר יאיר מעתוק נותק משידורינו לרבות החיוב בגינם בשנת 2009. יחד עם זאת, טרם הושב ל-yes שני ממירים שהושאלו למר מעתוק, ועל כן, הטיפול במנויו נמצא בטיפול משרד בא כוחנו, עו"ד מרקוביץ.
במידה ומדובר במנוי ע"ש אדם אחר, יש לפנות עם פרטיו המלאים לשירות הלקוחות של חברתנו או למחלקת פניות הציבור. דרכי ההתקשרות מפורטים בקישור httpswww.yes.co.ilcustomerservicesetccontacthpwc
תגובה:
בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה