פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול כבלים, חיוב יתר, אי חזרת מנהל, תקלות טכניות חוזרות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני לקוחה של יס כבר קרוב ל20 שנה מאז שיצאו לשוק. בשנה ומשהו האחרונות חוויתי, ועדיין חווה תקלות חוזרות ונשנות בממירים בביתי ובייחוד בוי או די. אני משלמת כול חודש יותר מ400 שח ממיטב כספי, ולא מקבלת שירות. כול חודש מגיע אליי טכנאי, אומר שסידר את הבעיה- אך היא שוב חוזרת. לפני כחודש וחצי הגיע אליי טכנאי ״מומחה״ לטענתם, שאמר שהבעיה הסתדרה פעם אחת ולתמיד. כול כך שמחתי שבמשך שבוע לא הייתה לי תקלה. אך לצערי התקלה שוב חזרה. הפעם החלטתי להתנתק. התקשרתי שוב ושוב לשירות הלקוחות וביקשתי להתנתק ללא דיחוי, השארתי אינספור הודעות בפייסבוק- אמרו לי שמנהל יחזור אליי, חזר, ואמר לי שיבדוק מה אפשר לעשות. לצערי, עד עכשיו לא קיבלתי טלפון חוזר- ואני בינתיים ממשיכה לשלם על שירות שביקשתי לבטל לפני כחודש.
כספי סוג הנזק :
פיצוי, זיכוי וביטול מיידי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך
התלונה טופלה מול הלקוחה ותואם עבורה טכנאי לטיפול בתקלה
בברכה
yes
תגובה:
9 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה