|
|
|
|
|
|
הזזת צלחת וניתוק השידור |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר מס פעמים בו פנינו לשירות של YES ולאחר שהשידור נותק במשך 10 ימים, ביקשנו להזיז את הצלחת כדי שתהיה קליטה טובה יותר. ניתקו אותנו לגמרי מהשידורים ולא הצליחו לפתור על הבעיה למרות ששלחו 8 טכנאים ו- 3 פעמים טכנאי תשתיות שלא עשו שום דבר מלבד לבזבז את הזמן שלנו. אם הבעיה היא הזזת הצלחת לא ברור לי מדוע בשירות לא פותרים את הבעיה אחת ולתמיד.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך
ביום 6.10.2016 נערכה שיחת טלפונית עם גב' מור שמרית אשר ציינה כי פנייתה טופלה לשביעות רצונה
בברכה
yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|