פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לאסוף ממיר נושא התלונה:
האפרתי רות שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התגוררנו ביישוב עולש והיינו מנויים של חברת YES. בנובמבר 2013 נערכנו להגר מישראל לארה"ב וביקשנו להפסיק את השירות החל מניואר 2014. לאחר הפסקת השירות תואם איסוף הממיר אולם ביקשנו שהממיר יאסף מכתובת אחרת, שכן כבר עזבנו את הבית בו התגוררנו וכבר לא התגוררנו בישראל. הממיר נשמר אצל בת משפחה. נציג YES סירב לכך ואמר שהוא מחוייב לאסוף את הממיר מהכתובת בה ניתן השירות. הדבר יצר מצב של מבוי סתום ומאז אנו מקבלים מכתבי איום מעורך הדין של החברה. אבקש להסדיר את הנושא ולתאם איסוף הממיר מכתובת חליפית. רות האפרתי
כספי סוג הנזק :
איסוף הממיר מכתובת אחרת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך
נשמח לקבל את פרטי בעל המנוי לרבות ת.ז ומספר טלפון על מנת שנוכל לטפל בפנייה
בברכה
yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה