פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם חברת YES נושא התלונה:
אלקיים יוגב שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
קוראים לי יוגב ואני פונה אליכם בבעיה זו לאחר שעברתי תהליך מייגע עם חברת יס וכמה נציגים שפשוט הצליחו להתיש אותי, כחלק מהתהליך אני פונה אליכם במכתב זה ובהמשך אפנה לערוצי תקשורת רשתות חברתיות ובית משפט במידה וזה לא יעזור.
אתחיל ואודיע כי לנו במשפחה יש 5 מנויים שונים של יס כבר כמה שנים טובות ובמידה ובעיה זו לא תטופל, כצעד ראשון כלונו נתנתק מיס כאות מחאה להתנהגות בריונית זו.

כעת למקרה-
בביתי קיים מנוי של בזק כבר 5 שנים (אחותי עבודת בזק וגרה איתי) אצל הוריי קיים מנוי נוסף של בזק כבר 4 שנים לפחות, כחלק משיפור הטכנולגיה החלטתי לשדרג את הממירים של יס ולשפר את החבילה שקיימת ברשותי.
לאחק שיחה עם כמה נציגים הומלץ לי לקבל חבילה חדשה להחזיר את הממירים ולקבל חבילה חדשה של עובדי בזק יחד עם ממירים משודרגים.
כך עשיתי.
יום למחרת הממירים הוחזרו על ידי (הלכתי פיזית והחזרתי על מנת לזרז את התהליך) קיבלתי חוזה במייל לפי הסכם שנקבע לאישור החבילה על אותו מנוי, התבקשתי להחזיר במייל כי אני מאשר וזה בעצם חתימה על ההסכם. ביקשתי התקנה כמה שיותר זריז, ונקבעה לי התקנה ליום עוד ראשון 4 ימים לאחר מכן.
יומיים לאחר מכן יום שישי קיבלתי טלפון כי הסכם מופר ואינני מקבל את התקנה בטענה שלא יכולים להיות 2 מנויים של עובד בזק (מה שהיה כבר 4 שנים לפני כן), טענתי שיש לי חוזה ביד עם חתימה ואישור ואני כבר לקחתי חופש מהעבודה להתקנה ביום ראשון אני מבקש לבוא לבצע את התקנה כפי שהוסכם ונחתם בנינו.
והנה לה הבריוניות- חברת YES ושלל נציגיה החליטו שהסכם שנחתם מבוטל ולא שווה כלום, בנוסף החליטו שלא תהיה התקנה והחופש שלקחתי מהעבודה כבר הולך לפח, פשוט הודיעו לי שאני לא יכול להתחבר ליס בתוכנית שחתמתי עליה.
כמובן עשרות שיחות עם נציגות והמתנות על הקו לא הועילו ואף גורם לא השכיל לקחת אחריות ולטפל בבעיה אלא פשוט להפר את הסכם בשיחת טלפון. מה גם שביקשנו את ההודעה זו בכתב אך הנציגים ומנהלים לטענתם לא היו מוכנים לעשות זאת ( כל ההקלטות נמצאות אצלנו ואצלכם כמובן) . כמובן למרות שהמתנתי להתקנה בבית יום שלם אף מתקין לא הגיע וכרגע אני בלי שום ספק תוכן טלווזיוני בבית בגלל המחדלים של החברה והנציגים שלה שאף אחד לא לוקח אחריות.

כפי ששמתם לב פעלתי לאורך כל הדרך על פי ההוראות שניתנו לי מחברת יס והמחדל הגדול פשוט נשאר בעיניו כאילו לא קרה כלום.

ולכן מכתב זה לאחר התעייצות עם עו"ד נועד במטרה ראשונה להבהיר כי אני רוצה פצוי שלם של חצי יום עבודה על החזרת הממירים כפי שהתבקשתי ועוד יום עבודה מלא על שהמתנתי להתקנה שלא הגיעה ולא התבצעה שנקבע לי, בהחלטה חד צדדית ובריונית ובנוסף לקיחת אחריות ועמידה בהסכם שחברת YES בעצמה סיפקה לי והפרה אותו בעצמה.

הנציגות שדיברתי איתן הi ספיר ונטלי שלא היו מוכנות להמשיך לבחון את הטיפול.
צרפתי את הסכם את מספר העסקה פרטי העסקה והאישור מחברת יס
הפרת הסכם סוג הנזק :
עמידה בהסכם ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
לצערנו לאחר שיחות שנוהלו עם הלקוח הבחנו כי מדובר ב- 2 מנויים של בזק עם אותה ת.ז על שם הילה הורוביץ ולכן הוסבר שאין באפשרותנו להקים 2 מנויים .
על פי ההסכם עם בזק כל עובד זכאי למנוי אחד בלבד .
נשמח להציע ללקוח מגוןן מבצעים אטרקטיביים אחרים
בברכה
yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה