|
|
|
|
|
|
שרות גרוע, חיבור גרוע, תקלות חוזרות ונשנות |
נושא התלונה: |
אברבך בועז |
שם/כינוי: |
יום שלישי 08 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
. חודשיים וחצי מחובר, חודשיים וחצי של תקלות!! לפחות 10 טכנאים שונים, לפחות 7 ימים של אובדן ימי עבודה ויס לא מצליחים לפתור את הבעיות. תקלות חוזרות ונשנות. VOD שלא עובד כמו שצריך מהיום הראשון. ממירים לא תקינים.עשרות שיחות טלפון עם המוקד. לפחות 5 פעמים ביצעו אתחול מחדש של הממיר תוך כדי זה שאני משמש כטכנאי. עשו איפוס של הראוטר בבזק תוך כדי זה שבזק מחייבים אותי עבור החיבור מחדש וכמובן שלא נפתרו הבעיות
|
כספי |
סוג הנזק : |
מבקש שינתקו אותי ויזכו אותי עבור הזמן שהייתי מחובר. לחילופין מוכן לקבל פיצוי ובתנאי שייפתרו את התקלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|