פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע, חיבור גרוע, תקלות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
אברבך בועז שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
. חודשיים וחצי מחובר, חודשיים וחצי של תקלות!! לפחות 10 טכנאים שונים, לפחות 7 ימים של אובדן ימי עבודה ויס לא מצליחים לפתור את הבעיות. תקלות חוזרות ונשנות. VOD שלא עובד כמו שצריך מהיום הראשון. ממירים לא תקינים.עשרות שיחות טלפון עם המוקד. לפחות 5 פעמים ביצעו אתחול מחדש של הממיר תוך כדי זה שאני משמש כטכנאי. עשו איפוס של הראוטר בבזק תוך כדי זה שבזק מחייבים אותי עבור החיבור מחדש וכמובן שלא נפתרו הבעיות
כספי סוג הנזק :
מבקש שינתקו אותי ויזכו אותי עבור הזמן שהייתי מחובר. לחילופין מוכן לקבל פיצוי ובתנאי שייפתרו את התקלות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה