פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה של חברת יס עבור ממיר שלישי שלא היה ברשותי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:

בתחילת חודש אוקטובר 2016 התנתקתי מחברת הכבלים yes , לאחר שנים רבות . במשך השנים החלפתי , הוספתי והחזרתי ממירים , אך לא עקבתי אחר הרישומים של הטרנזקציות האלו בחברת yes. בכל החשבוניות שבידי רשום שיש לי בבית שני ממירים . בעת ההתנתקות נדרשתי להחזיר 3 ממירים (אך רק שני שלטים ! מעניין !).
החזרתי את שני הממירים ושני השלטים שהיו ברשותי. עדיין נדרשתי להחזיר ממיר שלישי שמעולם לא היה ברשותי. שלחתי לחברה 3 פאקסים והסברתי את המצב , ביחד עם צילומים של החשבוניות , ללא מענה . ב 22.11.16 קיבלתי הודעה על חוב לחברה בגין הממיר. שוב הסברתי במכתב את עמדתי בנושא ושלחתי בפעם הרביעית את כל החומר , הפעם - בדואר רשום . ידוע לי שהחומר הגיע לידיהם , אך בשיחה טלפונית עם מוקד השרות נעניתי שלא מוצאים אותו. בשיחה נוספת הסכימו לתת לי הנחה של 15% מערך הממיר . לא הסכמתי .
בתחילת ינואר הם מתכוונים להגיש את התביעה למחלקה המשפטית.
אבקשכם לטפל בנושא בדחיפות , לפני שהעיניין יעבור לבית המשפט.
בתודה
רחל בר און
כספי סוג הנזק :
לבטל את הדרישה עבור ממיר שלישי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך
בהתאם לבדיקה שנערכה ברשומות המנוי ביום 19.9.2016 בקש הלקוח להוסיף ממיר רגיל שלישי , היות ואין פקודת עבודה חתומה הוחלט לא לחייב את הלקוח בגין ממיר וכמובן יבוטל טיפול משפטי .
בברכה
yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה