|
|
|
|
|
|
דרישה של חברת יס עבור ממיר שלישי שלא היה ברשותי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוקטובר 2016 התנתקתי מחברת הכבלים yes , לאחר שנים רבות . במשך השנים החלפתי , הוספתי והחזרתי ממירים , אך לא עקבתי אחר הרישומים של הטרנזקציות האלו בחברת yes. בכל החשבוניות שבידי רשום שיש לי בבית שני ממירים . בעת ההתנתקות נדרשתי להחזיר 3 ממירים (אך רק שני שלטים ! מעניין !).
החזרתי את שני הממירים ושני השלטים שהיו ברשותי. עדיין נדרשתי להחזיר ממיר שלישי שמעולם לא היה ברשותי. שלחתי לחברה 3 פאקסים והסברתי את המצב , ביחד עם צילומים של החשבוניות , ללא מענה . ב 22.11.16 קיבלתי הודעה על חוב לחברה בגין הממיר. שוב הסברתי במכתב את עמדתי בנושא ושלחתי בפעם הרביעית את כל החומר , הפעם - בדואר רשום . ידוע לי שהחומר הגיע לידיהם , אך בשיחה טלפונית עם מוקד השרות נעניתי שלא מוצאים אותו. בשיחה נוספת הסכימו לתת לי הנחה של 15% מערך הממיר . לא הסכמתי .
בתחילת ינואר הם מתכוונים להגיש את התביעה למחלקה המשפטית.
אבקשכם לטפל בנושא בדחיפות , לפני שהעיניין יעבור לבית המשפט.
בתודה
רחל בר און
|
כספי |
סוג הנזק : |
לבטל את הדרישה עבור ממיר שלישי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך
בהתאם לבדיקה שנערכה ברשומות המנוי ביום 19.9.2016 בקש הלקוח להוסיף ממיר רגיל שלישי , היות ואין פקודת עבודה חתומה הוחלט לא לחייב את הלקוח בגין ממיר וכמובן יבוטל טיפול משפטי .
בברכה
yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|