פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר הייתי מנוי של חברת YES ונדרשתי לרכוש את שני הממירים כיום נמצאים ברשותי שתי קופסאות חסרות תועלת מאחר והחברה לקחה את הכרטיס ולא רצתה להחזיר כסף ולקחת את הממירים.
מה אני עושה עם שתי הקופסאות?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב ,
כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר בביוף להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו.
תגובה:
חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה.

על כן קראנו בעיון את פנייתו וערכנו בדיקה מקיפה במערכות החברה ולהלן התייחסותנו:



ביום ה-5.8.02 הצטרף מר בביוף לחברתנו במסגרת מבצע ללקוחות חדשים להלן מבצע F99 (בכפוף לתנאיו) במסגרתו מוענקת ללקוח אפשרות רכישת הממירים, בהתאם לתנאי נספח המבצע. החל ממועד התשלום שני הממירים הועברו לבעלותו (למעט הכרטיסים החכמים שעל פי הסכם ההתקשרות נשארים תמיד בבעלות חברת (yes.



אבקש להדגיש שבסיום התקשרותו של הלקוח מול חברת yes עלייו להחזיר את הכרטיס החכם השייך לממיר שרכש ולראיה בהסכם ההתקשרות בסעיף 7 ב' מצויין:



"בכל מקרה, הכרטיס החכם יונפק על ידינו ויישאר בבעלות YES. הנך מתחייב שלא להעביר אותו לאחר, להעתיק את תוכנו או לגרום לו כל נזק אחר.

אם הכרטיס ניזוק בזדון או ברשלנות, או עקב שימוש שלא לפי הוראות ההפעלה שתמסור החברה, או במקרה של אובדנו, תאלץ לשאת בעלויות התיקון שלו או החלפתו, על פי הקבוע במחירון. בנוסף, אם הסתיימה ההתקשרות בינינו (בינך לבין YES), עליך להחזיר את הכרטיס החכם לחברה.

סעיף זה מהווה תנאי מהותי בהסכם והפרתו תהווה הפרה יסודית של ההסכם." כפי שנעשה במקרה של הלקוח.



מיותר לציין כי במקרה בו יחזור הלקוח לקבל את שרותי חברתנו כמנוי לא ישלם בגין ציוד זה אשר בבעלותו.



בהתאם לכל האמור לעיל פעלה חברתנו בעניינו בהתאם למסוכם עימו מראש בכפוף להסכם ההתקשרות ובהתאם לכל דין.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה