פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות זוועה מנתקים טלפון לאחר. המתנה 35דקות נושא התלונה:
קובי אופיר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לא להאמין כמה שרות יכול להיות גרוע.
לאחר 70. דקות המתנה פעמיים ניתקו שיחה 35 דקות כל המתנה
בפעם שלישית. נאמר. ע״י נציגה מוקד עמוס יצרו קשר מחר למרות שאמורים לתת שרות עד 8
והתקשרתי מ 18:30
בזבוז זמן סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה פנייתו של מר אופיר.
אנו מודים כי טרח לכתוב אלינו.
כידוע, yes פועלת בהתאם למתחייב במקרים בהם ישנו עומס נקודתי במוקדי המענה ומפעילה את שירות שיחה חוזרת אל הלקוח שבוחר באפשרות זו.
בהתאם למידע שבידנו שוחח עמנו הלקוח ובהתאם ניתן מענה ביום ה- 8.7.2017.
כידוע, ניתן לפנות אל החברה גם באמצעות שירות הצ'אט, שירות באתר האינטרנט של החברה, רשתות חברתיות וכן באמצעות הפקס.
בברכה,
פניות הציבור
yes
תגובה:
ניתן מענה טלפוני ללקוח בהמשך להתקשרותו אל המוקד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה