פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות ואי קיום< נושא התלונה:
חלפון אודליה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועייםבערך הגיע נציג YES כדי להסביר ולנסות ולשכנע אותי להצטרף ל YES.
ההבטחות כללו:
1. חודשיים כל הערוצים פתוחים.
2. מנוי לעיתון הארץ
3. שוברים של אחד פלוס אחד לאטרקיות בארץ.
4. פתיחת קו בזק- אין צורך שאני ייגש לבזק YES יטפלו ב"הכל".
הסכמתי לחתום על החוזה והצטרפתי ל- YES.
רק שהתברר שכל מה שסוכם ביני לבין הסוכן נשאר רק בייננו ולא הועבר לחברה עצמה, אין ערוצים פתוחים את ההתחברות של בזק נאלצתי לעשות בעצמי עיתון הארץ לא הגיע והשוברים לא נשלחו.
כאשר פניתי לנציגי השירות בהתחלה לא הבינו על מה אני מדברת ולאחר העברות בין נציג אחד לאחר סוכם שנעשתה טעות ואני יקבל את כל מה שהובטח לי (יש לציין שזה קרה רק לאחר מס' טלפון ולא בשיחה הראשונה).
כפיצוי קיבלתי 5 סרטים חינם בהזמנה.
אולם כעבור כמה ימים הבנתי שלא מגיע לי עיתון הארץ ולא השוברים
לאחר פניה אל נציגי השירות שוב נאמר שהם לא יודעים על מה מדובר ובמחשב לא מצויין להם דבר.
בנוסף כשביקשתי מנהל נתנו לי נציג אחר וכשהתקשרתי שוב התברר שהשיחה לא הוקלטה או תועדה קומבינה בין נציגות השירות.
אני רוצה רק לציין שאני מאוד אוהבת לצפות ב YES אך כל הסחבת הזאת והטלפונים עייפו אותי, אני לא מקבלת YES חינם אני משלמת והשירות אינו הולם את התשלום.
אני מאוחזבת ורוצה להתנתק המחברה רק שגם בזה עושים לי בעיות!!!!!!

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתה של הגב' כחלון לחברתנו. תגובה:
פנייתה הועברה לטיפולו של מר יאיר מרגלית, מנהלו הישיר של נציג המכירות אשר חיבר את הלקוחה.

מבדיקת רשומות המערכת עולה כי הטיפול בפנייה הסתיים לשביעות רצונה של גב' כחלון, ונשלח אליה שובר למנוי עיתון "הארץ".

אני מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לגב' כחלון , ומאחלת לה ולבני ביתה המשך צפייה מהנה בשידורינו, וקיץ מלא הפתעות.


אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה