פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלטים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי מספר פעמים ליס בבקשה לשלוח שלטים חדשים אליי הביתה , תמורת תשלום כמובן משום ששני ההורים שלי מבוגרים ועובדים עד שעות מאוחרות , אני לא מבינה מה הבעיה להוציא טכנאי ולספק להם את השלטים , השלטים במצב על הפנים מיום ההתקנה הם אצלנו כבר 5 שנים , אבקש סיבה מוצדקת למה לא ניתן לספק שירות זה עבור זוג מבוגרים שבאמת לא מתאפשר להם ללכת ולקנות את השלטים , אני מבקשת שתעשו מאמץ , אנחנו לא לקוחות של יומיים אלה די ותיקים ומסורים ליס . מחכה לתשובה
שרון (המנוי הוא על שם חיים אלשייך
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 20.7.06 ,בהמשך לפנייתה של הגב' שרון אלשייך בנושא בקשה להחלפת שלטים אבקש להשיב בנושא.

מבדיקה ברשומות המנוי בחברתנו, לא נמצא כל תיעוד במהלך השנה האחרונה לפנייה טלפונית בנושא הנדון.

פנייתה של הגב' אלשייך טופלה טלפונית ביום ה- 24.7.06.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה